H RSV4 Factory ABS μοιράζεται κοινά γονίδια με την έκδοση που συμμετέχει στο παγκόσμιο πρωτάθλημα Superbike. Σε συγκριτική δοκιμή του ιταλικού Motociclismo που αφορούσε σπορ μοτοσυκλέτες δρόμου 1.000 κυβικών κατέκτησε τον πολυπόθητο τίτλο της «Superbike της χρονιάς».
To 2013 ξεκίνησε με τους καλύτερους οιωνούς για την Aprilia. H RSV4, παγκόσμια πρωταθλήτρια για το 2010 και το 2012 τόσο σε επίπεδο κατασκευαστών όσο και αναβατών, βρίσκεται και πάλι στις πρώτες θέσεις της κατάταξης του WSBK 2013.
Με τη διάκριση σε αυτό το συγκριτικό για δεύτερη συνεχή σεζόν, επισφραγίζεται η ευστοχία των επιλογών του εργοστασίου αλλά και η διαχρονικότητα της μοτοσυκλέτας μέσα και έξω από την πίστα.
Η Aprilia RSV4 Factory κέρδισε σε όλα τα συγκριτικά τεστ που πραγματοποιήθηκαν από έγκυρα έντυπα, σε κάθε γωνιά του πλανήτη, σε διαφορετικές πίστες, με διαφορετικούς αναβάτες και ελαστικά.
«Είναι πραγματικά αδύνατο να μην ερωτευτείς αυτή τη μοτοσυκλέτα». Με αυτή τη φράση έκλεισε το άρθρο για το συγκριτικό τεστ, του περιοδικού Motociclismo. Και τα σχόλια από το σύνολο των αναβατών που τη δοκίμασαν ήταν ανάλογα.
«Έχει ένα προηγμένο και ελαφρύ πλαίσιο το οποίο είναι εξαιρετικό για την είσοδο στις στροφές». «Σου επιτρέπει να επιταχύνεις εκεί που ούτε καν φανταζόσουν ότι μπορείς». «Εξελιγμένο πακέτο ηλεκτρονικών συστημάτων». Αυτές ήταν μερικές από τις δηλώσεις που έγιναν από τους δοκιμαστές στο τέλος της ημέρας.
Η δοκιμή του Motociclismo, έγινε σε δύο πίστες με πολύ διαφορετικά μεταξύ τους χαρακτηριστικά: Η μία δοκιμή πραγματοποιήθηκε στη μικρότερη πίστα του San Martino del Lago και η άλλη στην ιδιαίτερη πίστα του Misano.
Στόχος, ήταν τα Superbikes να εξεταστούν κάτω από διαφορετικές συνθήκες ώστε να δοκιμαστούν τόσο το εύρος χρήσης όσο και η προσαρμοστικότητά τους σε κάθε περίσταση.
Η πρόκληση του συγκριτικού περιλάμβανε τους καλύτερους εκπροσώπους της κατηγορίας από πλευράς επιδόσεων και τεχνολογίας. Τέσσερις ονειρικές μοτοσυκλέτες με τιμή πάνω από 20.000 ευρώ. Αυτές ήταν οι εξής:
– Aprilia RSV4 Factory ABS
– BMW ΗΡ4
– Ducati 1199 Panigale R
– MV Agusta F4RR
Στη δοκιμή χρησιμοποιήθηκαν κοινά ελαστικά για όλες, τα Pirelli Diablo Supercorsa SC2.
Ο Ilario Dionisi, έκανε καλύτερο χρόνο και στις δύο πίστες, με την Aprilia RSV4 Factory ABS. Τόσο στη San Martino del Lago με χρόνο 1’28 “90 σχεδόν ένα ολόκληρο δευτερόλεπτο πιο γρήγορα από την BMW ΗΡ4, αλλά και στην πίστα του Misano Adriatico, όπου συνέβη κάτι ανάλογο και σημείωσε χρόνο 1’42 “73.
Ο δύο φορές πρωταθλητής του ιταλικού Supersport δήλωσε: «Η Aprilia RSV4 Factory ABS είναι ξεκάθαρα η ταχύτερη μοτοσυκλέτα στις στροφές».
Η μοτοσυκλέτα διαθέτει αυξημένη ισχύ στους 184 ίππους, νέο πλαίσιο, βελτιωμένο ηλεκτρονικό πακέτο διαχείρισης και ένα ανανεωμένο σύστημα πέδησης, εξοπλισμένο με προηγμένο σύστημα ABS το οποίο δίνει και τη δυνατότητα απενεργοποίησης.