Ξέρουμε ότι η Suzuki θα παρουσιάσει μια μεγάλη concept μοτοσικλέτα στο Τόκιο. Ωστόσο τελευταίες αναφορές κάνουν λόγο για υβριδικό σύστημα κίνησης που συνδυάζεται με turbo με απόδοση πάνω από 300 ίππους! Η Kawasaki έκανε την αρχή με τα εξωπραγματικά H2 και H2R, ωστόσο όλα δείχνουν ότι και άλλοι κατασκευαστές δουλεύουν επάνω στους δικούς τους υπετροφοδοτούμενους κινητήρες. Οι φήμες για turbo από τη Suzuki ξεκίνησαν σχεδόν μαζί με τις φήμες για την Kawasaki. Η αρχή έγινε με το πρωτότυπο Recursion, που παρουσίασε η Suzuki πριν από 2 χρόνια πάλι στην ιαπωνική έκθεση. Η συγκεκριμένη concept μοτοσικλέτα με το δικύλινδρο turbo κινητήρα των 588 κ.εκ. απέδιδε σύμφωνα με την εταιρία 100 ίππους στις 8.000 σ.α.λ. και 10,2 κιλά ροπής στις 4.500 σ.α.λ. Η εν λόγω μοτοσικλέτα μπορεί να αποτελεί ακόμη μια από τις μοτοσικλέτες που θα δούμε σε μία από τις επερχόμενες εκθέσεις-πρόσφατα το όνομα Recursion κατατέθηκε στο αρμόδιο γραφείο των ΗΠΑ για κατοχύρωση. Το νέο concept της Suzuki όμως που θα δούμε στη φετινή έκθεση του Τόκιο είναι μια εντελώς διαφορετική μοτοσικλέτα από το Recursion. Το νέο πρωτότυπο φημολογείται ότι θα συγκεντρώνει την τελευταία λέξη της τεχνολογίας όχι μόνο στους υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες, αλλά και στα υβριδικά συστήματα κίνησης με τους ηλεκτρικούς κινητήρες να παίζουν τον δικό τους ρόλο στην αύξηση της απόδοσης, αλλά και τη μείωση των εκπεμπόμενων ρύπων. Σύμφωνα με τη βρετανική εφημερίδα MCN, η τεχνολογία του νέου κινητήρα της Suzuki θα προέρχεται απευθείας από τη Formula 1! Αυτό σημαίνει ότι ένα ηλεκτρικό μοτέρ θα κομπλάρει απευθείας στο κιβώτιο ταχυτήτων προσφέροντας αύξηση της ροπής όποτε αυτό είναι απαραίτητο, ενώ στο κλείσιμο του γκαζιού θα λειτουργεί ως γεννήτρια με τον ηλεκτρισμό να αποθηκεύεται σε μπαταρία.
Concept μοτοσικλέτα της Suzuki με κινητήρα… από τη Formula 1
Υβριδικό σύστημα συνδυάζεται με turbo για απόδοση πάνω από 300 ίππους
