Το 23o Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στο Κατάρ και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά την Κυριακή, 1η Δεκεμβρίου, από το ΑΝΤ1+ και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1.

Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε για 9η φορά ο Μαξ Φερστάπεν, ενώ στο βάθρο τον ακολούθησαν ο Σαρλ Λεκλέρκ στη 2η θέση και ο Όσκαρ Πιάστρι στην 3η θέση.

Απρόβλεπτος και ανατρεπτικός ήταν ο αγώνας στη Λουσέιλ του Κατάρ, με μόλις 15 μονοθέσια να
περνούν την καρό σημαία. Κάποιες ομάδες, όπως η Red Bull, η Aston Martin και η Sauber, εντυπωσίασαν ανεβαίνοντας ψηλότερα απ’ το αναμενόμενο, ενώ άλλες, όπως η Mercedes και η McLaren, απογοήτευσαν μένοντας χαμηλότερα από τη δυναμική τους.

Στον κύριο αγώνα, σε αντίθεση με τον αγώνα Sprint όπου οι McLaren κυριάρχησαν, η Red Bull ανέτρεψε τα δεδομένα. Ο Φερστάπεν, με ιδανικό σετάρισμα, ανέκτησε το προβάδισμα ήδη από την πρώτη στροφή, παρά την ποινή μιας θέσης, και άντεξε την ασφυκτική πίεση του Νόρις. Στην εκκίνηση, ο Ράσελ, αν και πρώτος στο grid, έπεσε στην 3η θέση. Παράλληλα, η καραμπόλα των Χούλκενμπεργκ, Οκόν και Κολαπίντο έφερε το αυτοκίνητο ασφαλείας στην πίστα. Στην επανεκκίνηση, ο Πιάστρι κατάφερε να προσπεράσει τον Λεκλέρκ και ανέβηκε 4ος, ενώ πιο πίσω ο Χάμιλτον διαμαρτυρόταν για την απόδοση της Mercedes. Όλοι οι οδηγοί, εκτός του Χούλκενμπεργκ, εκκίνησαν με τη μέση γόμα. Ο πρώτος που μπήκε στα πιτ για αλλαγή ελαστικών ήταν ο Ράσελ στον 23ο γύρο, αλλά καθυστέρησε λόγω προβλήματος στον πίσω τροχό, χάνοντας πολλές θέσεις και πέφτοντας πίσω από τον Αλόνσο. Ο Βρετανός δυσκολεύτηκε να περάσει τον Ισπανό, γεγονός που καθόρισε την εξέλιξη του αγώνα του. Οι υπόλοιποι οδηγοί δεν ακολούθησαν το παράδειγμα του Ράσελ, παρά μόνο 11 γύρους αργότερα, όταν μπήκε στα πιτ ο Πιάστρι.

Ωστόσο, ο Αυστραλός στάθηκε άτυχος, καθώς αμέσως μετά εμφανίστηκε το αυτοκίνητο ασφαλείας. Αιτία ήταν ο καθρέπτης του Άλμπον, ο οποίος αποκολλήθηκε, τον πάτησε ο Μπότας και γέμισε συντρίμμια την ευθεία εκκίνησης-τερματισμού. Τα συντρίμμια προκάλεσαν κλαταρίσματα στα ελαστικά του Σάινθ και του Χάμιλτον, που έχασαν πολύτιμο έδαφος. Οι υπόλοιποι οδηγοί Μεκμεταλλεύτηκαν το αυτοκίνητο ασφαλείας για αλλαγή ελαστικών, κάτι που έφερε τον Λεκλέρκ ξανά στην 3η θέση, μπροστά από τον Πιάστρι.

Εν τω μεταξύ, ο Νόρις αγνόησε την κίτρινη σημαία και δέχθηκε ποινή “stop and go” 10 δευτερολέπτων, που τον έριξε εκτός δεκάδας. Παρόλα αυτά, πάλεψε και κατάφερε να τερματίσει 10 ος , κερδίζοντας και τον βαθμό του ταχύτερου γύρου.

Ο μεγάλος νικητής, Μαξ Φερστάπεν, δήλωσε: «Γενικά, απόλαυσα πολύ τον αγώνα, ειδικά στην αρχή,
όπου έδωσα μάχη με τον Λάντο. Έστριψα πρώτος στην πρώτη στροφή, αν και ξεκίνησα από τη δεύτερη θέση, και καταφέραμε να μεγιστοποιήσουμε την απόδοσή μας, βάζοντας τα ελαστικά στο σωστό παράθυρο θερμοκρασίας.

Το μονοθέσιο απέδιδε εξαιρετικά, και πραγματικά το απόλαυσα σήμερα. Ήταν ωραίο να κερδίσω σε στεγνή πίστα, καθώς είχε περάσει καιρός από την τελευταία φορά. Ο αγώνας δεν ήταν καθόλου βαρετός, καθώς υπήρχαν πολλές καταστάσεις να διαχειριστούμε, ιδιαίτερα με τις επανεκκινήσεις, αλλά μάθαμε από αυτές και καταφέραμε να παραμείνουμε μπροστά. Είμαι πολύ περήφανος για αυτή τη νίκη εδώ στο Κατάρ και για την ομάδα, που είχε εξαιρετική απόδοση αυτό το Σαββατοκύριακο. Είναι μια υπέροχη πίστα, από τις αγαπημένες μου στο καλεντάρι. Πρέπει να διασφαλίσουμε τη σωστή ρύθμιση στο Άμπου Ντάμπι και ελπίζω να κλείσουμε τη σεζόν με έναν ακόμη σπουδαίο αγώνα».