Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε την περασμένη Πέμπτη, 19 Ιουνίου στον θερινό κινηματογράφο Μπομπονιέρα η τελετή απονομής των Mixx Awards 2019 η οποία διοργανώθηκε για 5η συνεχή χρονιά από το IAB Hellas σε συνεργασία με την Direction Business Network.
Τα MiXX Awards αποτελούν τον εορτασμό και την αναγνώριση των καλύτερων έργων της χρονιάς στο ελληνικό ψηφιακό οικοσύστημα, με το έργο της αξιολόγησης να αναλαμβάνει διεθνής κριτική επιτροπή, που αποτελείται από ηγέτες της αγοράς σε Ευρώπη και Αμερική.
Φέτος μάλιστα για πρώτη φορά εντάχθηκε και η νέα κατηγορία Best original Content Series ενώ πολύ σημαντικό στοιχείο της φετινής διοργάνωσης αποτελεί η απόφαση της Διοικούσας Επιτροπής να χρηματοδοτήσει ο ΙΑΒ Hellas τη συμμετοχή των χρυσών νικητών στα ΜΙΧΧ AWARDS Europe.
Το ύψιστο βραβείο Best in Show απέσπασε εφέτος η Tempo OMD για το Aquaman Mobile Flood ενώ βραβεία παρέλαβαν οι εξής εταιρείες στις επιμέρους κατηγορίες:
Brand Awareness and Positioning: Βραβείο μελών η JWT Athens και Mindshare & Vodafone για το CU – CU|OPEN και gold (κριτικής επιτροπής) η Socialab για το Χτίζουμε αναμνήσεις.
Direct Response and Lead Generation: Βραβείο μελών η INITIATIVE MEDIA για το Tourists’ heart beat at Sephora και gold η Superpanes / DigitalWise για το Superpanes.gr: A performance campaign of 2.000.000 for big babies.
Best Brand / Product Launch: Βραβείο βελών η TEMPO OMD HELLAS για το Aquaman Mobile Flood και gold ή ίδια εταιρεία για το ίδιο έργο.
Experimental and Innovative Campaign: Βραβείο μελών η ForestView – Minoan Lines για το Στις Κυκλάδες με τον Σήφη και gold η MINDSHARE A.E. για το Vodafone Pass penetrates the Hybrid/On Demand TV environment of the National State Channel (ERT) for the purposes of the FIFA World Cup 2018.
Cross-Media Integration: Βραβείο μελών η adjust για το Kosmocar – AUDI Moment και gold απέσπασαν τόσο η LIDL ΚΥΠΡΟΥ για το ΜΑΖΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΦΑΣΗ όσο και η TEMPO OMD HELLAS για το Pame Stoixima – Castaways.
Social: Βραβείο μελών η STEFICON για το Incredible Crete: Tourism promotion of Crete in Social Media ενώ το gold μοιράστηκαν η Socialab για το Χτίζουμε Αναμνήσεις και η adjust. | Star Channel για το MasterChef.
Digital Reputation Management: Βραβείο μελών η DPG DIGITAL MEDIA για το Summer Queen by Nivea Sun και gold η McCann Worldgroup για το Taste of Dodoni.
Mobile Advertising: Βραβείο μελών η TEMPO OMD HELLAS για το Aquaman Mobile Flood και gold η JWT Athens και Mindshare & Vodafone CU για το CU Big Bang App.
Search: Βραβείο μελών η Lidl Ελλάς για το Online Φυλλάδιο Προσφορών και gold η GENERATION Y για το Fashionably Searching for access.
Στην κατηγορία Branded Content and Native Advertising ισοψήφησαν στα βραβεία μελών: Η 24MEDIA για το Άνδρες! Αυτό είναι το Μουντιάλ σας by NIVEA MEN, η INITIATIVE MEDIA για το DOVE 100 COLOURS_SETTING A FASHION TREND και η UM για το FIX HELLAS – GAZZETTA FOODBALL. Gold απέσπασε η McCann Worldgroup για το Taste of Dodoni.
Effective Use of Data: Βραβείο μελών η Lidl Ελλάς για το Online Φυλλάδιο Προσφορών και gold πήρε η UM για το SHOP & TRADE DATA TARGETING & AUDIENCE MODELING CAMPAIGN.
Best original Content Series: Βραβείο μελών απέσπασε η TEMPO OMD HELLAS για το PAME STOIXIMA MUNDIAL – MEMES και gold στην UM για το FIX HELLAS – GAZZETTA FOODBALL.
Κηρύσσοντας την έναρξη της μεγάλης τελετής των ελληνικών Mixx Awards, ο πρόεδρος του IAB Hellas, Σπύρος Παπαγεωργίου αναφέρθηκε στη σημασία του θεσμού της ελληνικής ψηφιακής διαφήμισης ενώ επεσήμανε ότι ο πήχης της διάκρισης μπαίνει όλο και υψηλότερα, από τη μια χρονιά στην άλλη.
«Μπορούμε με ασφάλεια να πούμε ότι τα ΜΙΧΧ AWARDS δεν έχουν κανένα εμπορικό στόχο. Αντίθετα μοναδική επιδίωξή μας είναι να εξασφαλίσουμε την αξιοπιστία και την επιβράβευση των καλύτερων έργων», επεσήμανε ο κ. Σπύρος Παπαγεωργίου εξηγώντας ότι «σε αντίθεση με άλλες προσεγγίσεις, δεν συνδέουμε καθόλου των αριθμό των συμμετοχών μιας εταιρείας με την πιθανότητα της επιτυχίας της. Για αυτό είναι δυνατόν μια εταιρεία με μια και μόνο συμμετοχή να κερδίσει την ύψιστη διάκριση.
Αυτό σίγουρα αφαιρεί πόντους από την εμπορικότητα των βραβείων αλλά είμαστε βέβαιοι ότι προσθέτει στη θεσμική τους καθιέρωση και εγκυρότητα. Και αυτός είναι ο πρωταρχικός μας στόχος».
Στη συνέχεια ο πρόεδρος του IAB Hellas αναφέρθηκε στη διεθνή εμβέλεια της σύνθεσης της επιτροπής που διασφαλίζει περαιτέρω την εγκυρότητα των βραβείων καθώς τα 12 μέλη από διαφορετικές χώρες του κόσμου συνεισφέρουν με σημαντικές γνώσεις, διεθνή εμπειρία και χρόνο για να αναδειχθούν τα σημαντικότερα έργα της χρονιάς που πέρασε.
«Τα μέλη της επιτροπής δραστηριοποιούνται σε διαφορετικές αγορές, έχουν συχνά διαφορετικό υπόβαθρο και εξειδίκευση στην ψηφιακή επικοινωνία. Έτσι είναι ενδιαφέρον ότι παρόλο που δεν συζητούν μεταξύ τους τα προς αξιολόγηση έργα, οι αξιολογήσεις τους συγκλίνουν σημαντικά στις περισσότερες περιπτώσεις.
Η κρίση της διεθνούς επιτροπής είναι τελική και δεν υπόκειται σε καμία δευτερογενή επεξεργασία», εξήγησε ο κ. Παπαγεωργίου ο οποίος στη συνέχεια αναφέρθηκε ιδιαίτερα και στο βραβείο μελών του ΙΑΒ Hellas για το οποίο ψηφίζουν όλα τα μέλη του οργανισμού προσδίδοντας τον μέγιστο βαθμό διαφάνειας.
Τέλος ο πρόεδρος του IAB Hellas ανακοίνωσε μια σημαντική καινοτομία: Τα «χρυσά» έργα όλων των κατηγοριών θα μπορούν να υποβληθούν δωρεάν (με έξοδα του IAB Hellas) και στα IAB Europe MIXX Awards, διεκδικώντας και εκεί μια σημαντική διάκριση.
«Θεωρούμε πως είναι ιδιαίτερα σημαντική η προβολή και αναγνώριση της δουλειάς των Ελληνικών εταιρειών ψηφιακής επικοινωνίας διεθνώς», τόνισε σχετικά ο κ. Παπαγεωργίου καθώς, «με αυτόν τον τρόπο θα προβληθούν σε ένα ευρύτατο διεθνές κοινό οι εταιρείες που τα εκπόνησαν και κατ’ επέκταση το Ελληνικό excellence στο ψηφιακό μάρκετινγκ».
Ολοκληρώνοντας ο κ. Παπαγεωργίου ευχαρίστησε τους παρευρισκόμενους, τα μέλη της 12μελούς διεθνούς επιτροπής, τα μέλη της Διοικούσας Επιτροπής του IAB Hellas και τη direction για την άψογη συνεργασία.
Ανεβαίνοντας στο βήμα, η Virginia Moore, αντιπρόεδρος εκδηλώσεων στο IAB Νέας Υόρκης, εξέφρασε τον ενθουσιασμένο της για το αποτέλεσμα των IAB MIXX σε επίπεδο δημιουργικότητας και αποτελεσματικότητας ενώ δήλωσε πολύ ικανοποιημένη για τη μεγάλη σημασία που έχει αποκτήσει ο θεσμός των βραβείων αυτών σε παγκόσμια κλίμακα.
«Όταν ξεκινήσαμε για πρώτη φορά τα βραβεία MIXX, θέλαμε να δείξουμε ότι η ψηφιακή διαφήμιση λειτουργούσε και πρόθεσή μας ήταν να ανταμείψουμε τη δημιουργικότητα και την αποτελεσματικότητα. Σήμερα μπορούμε να αποδείξουμε όχι μόνο ότι η ψηφιακή διαφήμιση λειτουργεί, αλλά συνεισφέρει πάνω από 100 δισ. δολ. σε έσοδα μόνο στις ΗΠΑ».
Τέλος, η κ. V. M