Η επίτιμη (πλέον) βασίλισσα της Δανίας, που είναι και μια από τις νονές της Θεοδώρας, η βασίλισσα Μαργαρίτα η Β’ φαίνεται να βρίσκεται πίσω από το σχέδιο του μονογράμματος του ζευγαριού Θεοδώρας και Μάθιου Κουμάρ. Για την ιστορία να τονίσουμε εδώ πως οι υπόλοιποι νονοί και νονές της Θεοδώρας ήταν η βασίλισσα Ελισάβετ της Αγγλίας, η βασίλισσα Σοφία της Ισπανίας, ο πρίγκιπας Αλέξανδρος της Σερβίας και ο βασιλιάς Μιχαήλ της Ρουμανίας.

Δεν είναι η πρώτη φορά που η επίτιμη βασίλισσα της Δανίας χαρίζει μονόγραμμα σε νεόνυμφους. Το ίδιο ακριβώς έχει συμβεί και με άλλα της ανίψια. Ανάμεσα στους πρώτους που δέχτηκαν ένα τέτοιο δώρο κυριολεκτικά από τα χέρια μιας εστεμμένης ήταν ο Παύλος και η Μαρία Σαντάλ στον γάμο τους, που τελέστηκε στην Αγία Σοφία του Λονδίνου το μακρινό 1995. Ο σχεδιασμός του γάμου έγινε από τη λαίδη Elizabeth Anson, εξαδέλφη της βασίλισσας της Αγγλίας Ελισάβετ. Το δεύτερο ζευγάρι που δέχτηκε αντίστοιχο δώρο και έχει πλέον το δικό του μονόγραμμα από τα χέρια μιας βασίλισσας είναι η Αλεξία με τον Κάρλος Μοράλλες, στον δικό τους γάμο στην Αγία Σοφία του Λονδίνου τον Ιούλιο του 1999. Σε αυτόν τον γάμο παρέστησαν τρεις βασιλιάδες και εννέα βασίλισσες. Η δεξίωση πριν από τον γάμο, δε, παρατέθηκε στο μέγαρο της οικογένειας Λάτση στο Λονδίνο, το περίφημο «Bridgewater house».

Η Μαργαρίτα η Β’ της Δανίας είχε πάντα πάθος με τη σχεδίαση και τη ζωγραφική. Από μικρό παιδί σχεδίαζε ακατάπαυστα και σήμερα πολλά από τα έργα της βρίσκονται κρεμασμένα στους τοίχους του παλατιού Amalienborg. Ανάμεσά τους και κάποια πάνελ που απεικονίζουν ψάρια στον βυθό.

Η θεία της Θεοδώρας, που είναι και μία από τις μακροβιότερες βασίλισσες στην Ευρώπη, είναι ιδιαίτερα ανήσυχο πνεύμα. Μάλιστα, όταν ο Tolkien με τον εκδοτικό του οίκο ανακοίνωσαν την ολοκλήρωση της συγγραφής του βιβλίου «Ο άρχοντας των δακτυλιδιών», η τότε νεαρή βασίλισσα έστειλε σχέδιά της στον συγγραφέα, τα οποία, ωστόσο, απορρίφθηκαν αρχικά, καθώς εκείνος ήθελε το κοινό να διαβάσει το βιβλίο και να φτιάξει στο μυαλό του τις φιγούρες των ηρώων. Μετά τον θάνατό του, το 1973, όμως, δύο από τα σχέδια της βασίλισσας βρέθηκαν σε μια τσέπη από ένα του πανωφόρι και τότε αποκαλύφθηκε επίσημα ο δημιουργός τους. Το 1977 ο εκδοτικός οίκος που ανέλαβε την επανέκδοση του βιβλίου συμπεριέλαβε και κάποια από τα σχέδια της βασίλισσας, μεταξύ των οποίων και κάποιες φιγούρες, που, ωστόσο, δεν είχαν πρόσωπα όπως ήθελε και ο δημιουργός του βιβλίου.

Η Μαργαρίτα η Β’, παρά την ηλικία της, ακόμη και σήμερα συνεχίζει να σχεδιάζει και να ζωγραφίζει σε ακουαρέλες με λαδομπογιά και ακρυλικά χρώματα κυρίως νατουραλιστικές και αφηρημένες μορφές. Ταυτόχρονα, σε όλα της τα ταξίδια έχει μαζί της μπλοκ ζωγραφικής, προκειμένου να σχεδιάζει ενδιαφέροντα μοτίβα, συνδυασμένα με δικές της ιδέες για ένα νέο κέντημα ή για ένα εκκλησιαστικό ύφασμα ή ακόμη και για ένα κουστούμι μπαλέτου. Πολλά από τα θέματα που αντλεί η επίτιμη βασίλισσα της Δανίας, που έχει ποζάρει και για τον Ουόρχολ και έχει το δικό της πορτραίτο, όπως και η εξαδέλφη της Ελισάβετ της Αγγλίας, τα αντλεί μέσω των ταξιδιών της στα ανάκτορα Amalienborg, Fredensborg, Marselisborg, Graasten, στο κυνηγετικό καταφύγιο Trend ή ακόμη και στα ταξίδια της με το βασιλικό σκάφος Danneborg. Ωστόσο, αντλεί και θέματα από την αρχαιολογία, τον θρύλο, τη λογοτεχνία αλλά και τη φαντασία, όπως συνέβη και με τον «Άρχοντα των δαχτυλιδιών». Έτσι σήμερα έχει μια πορεία τριάντα χρόνων ως αναγνωρισμένη εικαστικός παγκοσμίως.