H Heineken ενώνει τις δυνάμεις της με τον παγκοσμίου φήμης DJ, Armin Van Buuren, και μαζί δημιουργούν μια πρωτοποριακή καμπάνια για την προώθηση της υπεύθυνης κατανάλωσης αλκοόλ στους νέους, τις στιγμές της βραδινής τους διασκέδασης.

Η καμπάνια έχει τίτλο «Dance More, Drink Slow» και μέσα από αυτήν η Heineken συνεχίζει να καινοτομεί προβάλλοντας την υπεύθυνη κατανάλωση με τρόπο που εμπνέει τους νέους να διασκεδάσουν στο έπακρο, διατηρώντας όμως, τον έλεγχο.

Ο Armin Van Buuren, δημιούργησε ειδικά για την καμπάνια, ένα νέο μουσικό κομμάτι με τίτλο «Save my Night» που αναμένεται να λατρέψουν οι φίλοι της ηλεκτρονικής μουσικής. Η κορύφωση της καμπάνιας πραγματοποιήθηκε με έναν πρωτότυπο τρόπο, σε club του Μαϊάμι, όπου κάτω από πραγματικές συνθήκες απέδειξε ότι η επιρροή του DJ -και στην προκειμένη περίπτωση του Armin Van Buuren- στη διασκέδαση του κοινού ήταν καθοριστική για να ξεσηκωθεί το κοινό και να χορέψει περισσότερο, με αποτέλεσμα την ηπιότερη κατανάλωση αλκοόλ.

Η νέα ενέργεια αποτελεί συνέχεια της επιτυχημένης καμπάνιας «Sunrise» που ξεκίνησε το 2011 με ένα δυνατό μήνυμα: καταναλώνοντας αλκοόλ με μέτρο, ο «Man of the world» της Heineken διασκεδάζει με τους φίλους του για περισσότερη ώρα. Μόνο που τώρα, στο «Dance More, Drink Slow» η επικοινωνία περνάει στο επόμενο επίπεδο με όραμα να καλλιεργήσει ένα «κίνημα» υπέρ της υπεύθυνης κατανάλωσης αλκοόλ.

Με αφορμή τη νέα καμπάνια της Heineken, ο διευθυντής επικοινωνίας και εταιρικών σχέσεων της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, Μηνάς Μαυρικάκης, δήλωσε:

«Διαχρονικά η Heineken προσεγγίζει το ζήτημα της υπεύθυνης κατανάλωσης με τρόπο τέτοιο ώστε να μιλά τη γλώσσα του νεανικού ενήλικου κοινού, στο οποίο και απευθύνεται. Είμαστε πεπεισμένοι ότι η δύναμη της προτροπής είναι ισχυρότερη από αυτή της υπόδειξης. Με την καμπάνια “Dance More, Drink Slow” συναντάμε το κοινό ακριβώς εκεί που διασκεδάζει και, ενώνοντας τη φωνή μας με τον κορυφαίο παγκοσμίως DJ Armin Van Buuren, ενθαρρύνουμε τους νέους να απολαύσουν την βραδιά τους, με περισσότερο χορό και ηπιότερη κατανάλωση αλκοόλ. Το μήνυμα φτάνει στο κοινό μας μέσα από το ξεσηκωτικό κομμάτι “Save my Night”, που δημιουργήθηκε αποκλειστικά για τη νέα καμπάνια της Heineken, αλλά και το “κοινωνικό πείραμα”, με πρωταγωνιστές τους ίδιους τους καταναλωτές, που αποδεικνύει ότι η καλή μουσική είναι το κύριο συστατικό για μια βραδιά με πολύ χορό και απόλαυση αλκοόλ με μέτρο».

Ο παγκόσμιας φήμης DJ, Armin van Buuren, σχετικά με τη συνεργασία του με την Heineken, ανέφερε: «Όταν παίζω μουσική μπροστά σε χιλιάδες άτομα, θέλω να απολαύσουν τη στιγμή και να το θυμούνται όταν τελειώσει η βραδιά. Αυτό προϋποθέτει υπεύθυνη κατανάλωση αλκοόλ, ώστε η στιγμή να μην χαθεί. Ο λόγος για τον οποίο συνεργάστηκα με την Heineken στην καμπάνια “Dance More, Drink Slow” ήταν η μεγάλη ευκαιρία, αλλά παράλληλα και ευθύνη, που μας δόθηκε να προσεγγίσουμε καλύτερα το κοινό μας και να τους ενθαρρύνουμε να αλλάξουν στάση. Η υπεύθυνη κατανάλωση είναι ένα πολύ σημαντικό ζήτημα και η δημιουργία του μουσικού κομματιού “Save my Night” είναι ένας μοναδικά πρωτοποριακός τρόπος να φτάσει το μήνυμα στους νέους ακριβώς τη στιγμή που διασκεδάζουν, χορεύοντας».


Δείτε το «The Experiment» της Heineken…