Σε μια ενέργεια κοινωνικής ευαισθησίας προχωρά η γαλακτοβιομηχανία Όλυμπος με τη νέα συσκευασία για τα προϊόντα γάλακτος που βοηθά τους ανθρώπους με πρόβλημα όρασης να αναγνωρίσουν το προϊόν που θέλουν.
Όπως τονίζει σε ανακοίνωση της, με τη φιλοσοφία της να αντιμετωπίζει το κοινό πρώτα ως ανθρώπους και μετά ως καταναλωτές, το γάλα ΟΛΥΜΠΟΣ γίνεται φιλικό προς τα άτομα με προβλήματα όρασης, αφού οι συσκευασίες Επιλεγμένο, Βιολογικό και Ζωής, φέρουν στο καπάκι τη λέξη «ΓΑΛΑ» και τα γράμματα «Π» για το πλήρες και «Ε» για το ελαφρύ, γραμμένα σε σύστημα Braille.