Με ένα τηλεοπτικό spot, διαθέσιμο εδώ, η GSK εμπλουτίζει την εκστρατεία ενημέρωσης για την Μηνιγγιτιδοκοκκική νόσο Τύπου Β, όπως υλοποιείται το τελευταίο έτος. Στόχος της τηλεοπτικής καμπάνιας με τον τίτλο «Δεν το ρισκάρω» είναι να υπενθυμίσει στους γονείς βρεφών, μικρών παιδιών, αλλά και εφήβων ότι η Μηνιγγίτιδα Τύπου Β είναι μια ύπουλη νόσος που εξελίσσεται ραγδαία, εντός 24 ωρών, και δύναται να έχει δραματικές επιπτώσεις στην υγεία των παιδιών. Μοναδικός τρόπος πρόληψης είναι ο εμβολιασμός κατά της νόσου, ο οποίος κατέστη εφικτός στην Ελλάδα από το 2013, με το εμβόλιο που μπορεί να ξεκινήσει από την ηλικία των 2 μηνών και προστατεύει όλες τις ηλικιακές ομάδες από τη μηνιγγίτιδα Β, ενώ από το 2017 έχει ενταχθεί στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών παιδιών, εφήβων και ενηλίκων και χορηγείται δωρεάν στις ομάδες υψηλού κινδύνου. Μέσα από δυο συγκλονιστικές διηγήσεις μητέρων που βίωσαν στο φιλικό ή συγγενικό τους περιβάλλον την μηνιγγίτιδα τύπου Β, το τηλεοπτικό σποτ έρχεται να ενημερώσει τους γονείς παιδιών και βρεφών για τα βασικά χαρακτηριστικά της νόσου που καθορίζουν την εξέλιξή της:
- η Μηνιγγίτιδα Β μπορεί πολύ εύκολα να θεωρηθεί εσφαλμένα στο αρχικό της στάδιο ως απλή ίωση, καθώς παρουσιάζει παρόμοια συμπτώματα, γεγονός που μπορεί να αποβεί μοιραίο για την ζωή του παιδιού.
- η νόσος εξελίσσεται ραγδαία, εντός 24 ωρών, και μπορεί να επιφέρει σοβαρές αναπηρίες ή ακόμα και θάνατο.
Το σποτ καταλήγει με την προτροπή προς όλους τους γονείς να επισκεφθούν άμεσα τον παιδίατρο τους και να ενημερωθούν για την νόσο και την πρόληψή της, ώστε να θωρακίσουν τα παιδιά τους από τη νόσο και τις ενδεχόμενες τραγικές συνέπειές της. Η εκστρατεία ενημέρωσης της GSK ξεκινάει από το site dentoriskaro.gr στο οποίο με απλό και κατανοητό τρόπο μπορούν να ενημερωθούν οι γονείς για την μηνιγγιτιδοκοκκική νόσο τύπου Β και τις συνέπειές της. Παράλληλα, η GSK θα υλοποιήσει πληθώρα ενημερωτικών δράσεων με στόχο τη συστηματική ενημέρωση των γονέων για τα συμπτώματα, τις επιπτώσεις και την πρόληψη της Μηνιγγίτιδας Β. Στόχος της GSK είναι η ολοκληρωμένη και υπεύθυνη ενημέρωση των γονέων, οι οποίοι, σε κάθε περίπτωση πρέπει να συμβουλεύονται πρώτα τον παιδίατρό τους. Το τηλεοπτικό σποτ, καθώς και περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη νόσο, μπορείτε να βρείτε στην ιστοσελίδα dentoriskaro.gr καθώς και στο hashtag #dentoriskaro.