Οι διαφημίσεις έξι εταιρειών για αυξητική και ανόρθωση γλουτών με τη χρήση λίπους, γνωστή και ως Brazilian Butt Lift (BBL), απαγορεύτηκαν στο Ηνωμένο Βασίλειο επειδή ευτελίζουν τους κινδύνους και εκμεταλλεύονται τις ανασφάλειες των γυναικών γύρω από την εικόνα του σώματος.

Όλες εμφανίστηκαν στο Facebook ή στο Instagram και χρησιμοποίησαν προσφορές με περιορισμένο χρόνο για να πιέσουν «ανεύθυνα» τους πελάτες να κάνουν κράτηση, λέει η Αρχή Διαφημιστικών Προτύπων (ASA).

Μια διαφήμιση, για παράδειγμα, προσπάθησε να δελεάσει τους πελάτες με μια «αποκλειστική ευκαιρία» να αποκτήσουν μια «τέλεια εμφάνιση ροδάκινου».

Οι υγρές BBLs περιλαμβάνουν την έγχυση υλικού στους γλουτούς για να τους ανασηκώσουν και να τους κάνουν να φαίνονται μεγαλύτεροι ή στρογγυλοί.

Η ASA λέει ότι λόγω των κινδύνων που ενέχει, η αισθητική χειρουργική πρέπει να παρουσιάζεται ως μια απόφαση που χρειάζεται χρόνο και σκέψη, και όχι ως επείγουσα ανάγκη να αρπάξετε μια συμφωνία.

Οι κλινικές πρέπει να είναι κοινωνικά υπεύθυνες και δεν πρέπει να ευτελίζουν τις διαδικασίες ή να παίζουν με τις ανασφάλειες των καταναλωτών, λέει.

Μια διαφήμιση, σύμφωνα με το BBC, έλεγε: «Αποκτήστε τις καμπύλες και τα περιγράμματα που πάντα θέλατε με τις ασφαλείς και αποτελεσματικές θεραπείες πλήρωσης σώματος. Νιώστε αυτοπεποίθηση σε κάθε σας βήμα! Ασφαλή, αποδεδειγμένα και όμορφα φυσικά αποτελέσματα».

Μια άλλη ισχυριζόταν ότι το ποσοστό μόλυνσης είναι 0% στην αποστειρωμένη κλινική της, με ελάχιστο πόνο.

Σύμφωνα με την ASA, τα BBLs εμπεριέχουν κάποιο επίπεδο κινδύνου για τον ασθενή, όπως λοιμώξεις.

«Οι έμποροι δεν πρέπει να υποδηλώνουν ότι η ευτυχία ή η ευημερία εξαρτάται από τη συμμόρφωση σε ένα συγκεκριμένο σχήμα σώματος ή φυσική εμφάνιση», πρόσθεσε.