Στην παράγραφο 8, του άρθρου 2, στο τέλος της παραγράφου, μετά τη φράση «Τμήμα ή εισαγωγικές κατευθύνσεις», προστίθενται τα ακόλουθα εδάφια: «Για τμήματα της πληροφορικής εξεταζόμενο μάθημα θα είναι η πληροφορική. Οι άλλες σχολές και τα τμήματα, για τις οποίες θα είναι εξεταζόμενο μάθημα η πληροφορική, θα ορίζονται με απόφαση της ΑΔΙΠ, η οποία θα εκδίδεται μέχρι την 15η Φεβρουαρίου κάθε έτους. Η παραπάνω απόφαση της ΑΔΙΠ δημιουργεί δέσμια υποχρέωση στον Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων για την έκδοση της δικής του απόφασης».
Αυτή είναι η νομοτεχνική βελτίωση για το μάθημα της Πληροφορικής, την οποία και παρουσίασε στην αρχή της συζήτησης για την ψήφιση του νομοσχεδίου για την Έρευνα ο Υφυπουργός Παιδείας κ. Γεωργαντάς.
Ο Υπουργός Παιδείας, όπως έγραψε το newsbeast.gr, τοποθετήθηκε για το θέμα της Πληροφορικής αναφέροντας μεταξύ των άλλων τα ακόλουθα:
Όμως, υπήρξε, κύριε Πρόεδρε, μια βαρβαρότητα. Ακόμα και γι’ αυτούς τους υποψήφιους φοιτητές που θέλουν να σπουδάσουν πληροφορική δεν ετίθετο ως προϋπόθεση η εξέτασή τους στο μάθημα της πληροφορικής. Δεν θέλω τώρα να σας κουράζω με επιστημολογικές παρατηρήσεις. Μπορώ να κάνω πάρα πολλές. Δεν είμαι των θετικών επιστημών, αλλά έχω γνώσεις επιστημολογίας. Μπορώ να σας μιλήσω, αλλά δεν είναι η ώρα αυτή. Περιορίζομαι να πω ότι στον 21ο αιώνα η επιλογή αυτή ήταν μια τρέλα και θέλουμε να τη διορθώσουμε.
Ο κ. Λοβέρδος δεν παρέλειψε να αναφέρει ότι εδώ ακούγεται και ένα άλλο επιχείρημα: Πόσο θα τη διορθώσετε; Εγώ λέω, με τις γνώσεις που έχει η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας, μόνο αυτό. Από κει και πέρα, κύριε Πρόεδρε, θα καταθέσουμε αίτημα στην ΑΔΙΠ να μας εκφράσει γνώμη αν και κάπου αλλού -με φειδωλό τρόπο- πρέπει αυτό το μάθημα να τεθεί ως προϋπόθεση για τις πανελλαδικές του 2016 και όπως λέμε εδώ, η απόφαση της ΑΔΙΠ θα μας δεσμεύει, θα έχουμε δέσμια αρμοδιότητα. Θα υπογράψουμε ό,τι λέει η ΑΔΙΠ. Νομίζω ότι αυτή είναι μια άριστη επιλογή.