Το μοιραίο δυστύχημα των Τεμπών που συνέβη αργά το βράδυ της 28ης Φεβρουαρίου, στοίχησε τη ζωή σε 57 άτομα. Κάθε μέρα νέες αποκαλύψεις έρχονται στην επιφάνεια, προσπαθώντας να ρίξουν φως στον τρόπο με τον οποίο συνέβη η φονική σύγκρουση των δύο τρένων.
Νέες πληροφορίες αναφέρουν πως ο μηχανοδηγός του μοιραίου Intercity 62 έκανε αλλεπάλληλες προσπάθειες να μάθει αν εκείνο το βράδυ υπήρχε κάποιο τρένο, το οποίο κινούνταν στην ίδια γραμμή με το δικό του. Συνάδελφοι του νεκρού μηχανοδηγού αναφέρουν πως ο ίδιος ήταν υποψιασμένος και δεν ήταν σίγουρος για τα δεδομένα που του είχε δώσει ο σταθμάρχης.
Ο οδηγός δεν είχε κανέναν τρόπο να επικοινωνήσει με τους υπεύθυνους, παρά μόνο το κινητό του τηλέφωνο. Η άρση του τηλεφωνικού απορρήτου του θα έρθει από μέρα σε μέρα, ώστε να επαληθευθούν όλα όσα ακούγονται.
Σύμφωνα με πληροφορίες από την εκπομπή της Τατιάνας Στεφανίδου «TLive», στη διαδρομή Αθήνα – Θεσσαλονίκη, την οποία εκτελούσαν τα δύο τρένα που συγκρούστηκαν, υπήρχε ένα σημείο όπου το σήμα του ασυρμάτου είναι αδύνατο να λειτουργήσει, λόγω των τούνελ. Η επικοινωνία είναι εξαιρετικά δύσκολη ή και ακατόρθωτη, και έτσι οι οδηγοί, για κάποια χιλιόμετρα, οδηγούσαν τις αμαξοστοιχίες χωρίς να έχουν επαφή με κανέναν. Οι οδηγοί εκείνη την ώρα δεν μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν ούτε τον ασύρματο, αλλά ούτε και το τηλέφωνο.
Το σημείο από την είσοδο της Κοιλάδας μέχρι και την έξοδο της Σήραγγας ήταν «νεκρό», καθώς το σήμα του ασυρμάτου δεν μπορούσε να φτάσει στην εμπορική αμαξοστοιχία, γιατί βρισκόταν μέσα στο τούνελ. Επιπλέον, είναι πιθανό πως δεν μπορούσε να τον ακούσει ούτε το σταθμαρχείο της Λάρισας.