Ολοκληρώθηκε χτες η διαδικτυακή ψηφοφορία για την επιλογή του ελληνικού σήματος προϊόντων και υπηρεσιών, που «έτρεχε» στην ιστοσελίδας του υπουργείου Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας.
Η δημιουργία και επιλογή ενός σήματος ήταν μια πρωτοβουλία του υπουργείου Ανάπτυξης ώστε να προωθούνται τα τοπικά προϊόντα και η τοπική επιχειρηματικότητα, μέρος της οποίας αποτελούν οι μικρές οικογενειακές επιχειρήσεις παραγωγών και μεταποιητών των ελληνικών προϊόντων.
Σκοπός του σήματος είναι η εδραίωση της εμπιστοσύνης των καταναλωτών στα ελληνικά προϊόντα και η αποφυγή φαινομένων παραπλάνησης τους, η προστασία των συμφερόντων των παραγωγών από απομιμήσεις και αθέμιτο ανταγωνισμό, καθώς και η ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των ελληνικών επιχειρήσεων.
Η ψηφοφορία που ξεκίνησε στις 14 Μαρτίου, διεξήχθη χωρίς προβλήματα με τη συμμετοχή 14.426 χρηστών.
Το σήμα που επελέγη αποτελείται από δύο καρδιές που παραπέμπουν στην ελληνική σημαία…
Δείτε εδώ τη σελίδα της ψηφοφορίας.