Για τον πατέρα του μίλησε ο δευτερότοκος γιος του πιλότου που έχασε τη ζωή του στο τραγικό δυστύχημα μεταξύ Πόρου και Γαλατά την Τρίτη.
Ο νεαρός μίλησε για τον έμπειρο πιλότο με τις χιλιάδες ώρες πτήσης και τόνισε πόσο υπερήφανος είναι για εκείνον, σε συνέντευξη που παραχώρησε στον τηλεοπτικό σταθμό Alpha.
«Ήταν ένας υπέροχος άνθρωπος, ένας καταπληκτικός πατέρας, και ήμουν τυχερός που τον έζησα. Μακάρι να γίνω και εγώ έστω το μισό από τον πατέρα μου. Άξιος. Ελπίζω οι πιλότοι μας γενικότερα να έχουν καλύτερη τύχη στις πτήσεις τους. Σαν αετό τον θυμόμαστε, σαν αετός έφυγε. Πάντα θα τον αγαπάμε, πάντα θα τον έχουμε στην καρδιά μας» είπε ο Γρηγόρης Καρυστινός.
Ο Νίκος Καρυστινός συνήθιζε να επικοινωνεί πριν από κάθε πτήση με την οικογένειά του. Τραγική ειρωνεία ότι χθες, λίγα λεπτά πριν τη μοιραία απογείωση, εκτός από το μήνυμά του έστειλε και 5 φωτογραφίες του, που έμελλε να είναι οι τελευταίες του.
«Ήταν από τους πιο έμπειρους γιατί είχε 6.500 ώρες πτήσης σε ελικόπτερο. Το σημείο το οποίο χτύπησε το γνώριζε πάρα πολύ καλά και πολλές φορές μας είχε μιλήσει γιατί γενικότερα όταν απογειωνόταν και προσγειωνόταν κάπου μας έπαιρνε τηλέφωνο.
Πέντε λεπτά πριν φύγει, λες και το γνώριζε ο άνθρωπος, μας έστειλε πέντε φωτογραφίες, κάτι που δεν το είχε ξανακάνει ποτέ ξανά. Φωτογραφίες του να τον έχουμε να τον θυμόμαστε χαμογελαστό λίγο πριν απογειωθεί».
Δεκαετίες στην Πολεμική Αεροπορία, ο άτυχος άνδρας ήταν και ένας από τους πιλότους που συμμετείχαν στην επιχείρηση των Ιμίων.
«Μετά από 35 χρόνια στον αέρα, κατάφερε να επιβιώσει από τα Ίμια. Ήταν το ελικόπτερο που βρισκόταν πίσω από το ελικόπτερο που έπεσε, ήταν το “Bell 205” που βρισκόταν από πίσω, ήταν συγκυβερνήτης μέσα. Έζησε τόσα τραγικά και τόσα επικίνδυνα και κατάφερε και επιβίωσε και να πεθάνει τρεις μήνες που ήταν στην ιδιωτική αεροπορία, στην ΥΠΑ».
Ο γιος του 57χρονου μίλησε και για τους φόβους που είχε εκφράσει ο πατέρας του για το ελικοδρόμιο αλλά και το σημείο με τα καλώδια.
«Γενικότερα το γνώριζε το σημείο και σε πολλές συζητήσεις που είχαμε κάνει μας έλεγε ότι “αυτά τα καλώδια εκεί στον Πόρο κάθε φορά που περνάω κάθε φορά με ανατριχιάζουν”. Και αυτά ήταν και τα μοιραία καλώδια που του στοίχισαν τη ζωή. Το ελικοδρόμιο είναι ένα χωράφι. Ένα χωράφι. Δεν υπάρχει ούτε σήμανση ούτε τίποτα. Και πόσες φορές μου έλεγε ότι είναι επικίνδυνο, δεν τηρεί τίποτα από αυτά που θα έπρεπε να τηρούσε».
Έμπειρο στέλεχος της Πολεμικής Αεροπορίας, φίλος και συνάδελφος του εκλιπόντος, που βρέθηκε χθες στον Γαλατά είπε στην οικογένειά του:
«Αυτό που μας είπε είναι ότι έπεσε 300 μέτρα από το σημείο που απογειώθηκε. Στα 300 μέτρα αυτά έπρεπε να έχει πάρει ένα ύψος τουλάχιστον της τάξεως των 100 ποδιών. Αλλά φαίνεται από τα βίντεο και της απογείωσης αλλά της σύγκρουσης ότι δεν μπορούσε να πάρει ύψος».
Η κηδεία του 57χρονου πιλότου θα τελεστεί αύριο στη Μάνδρα Αττικής.