Στη δημιουργία πέντε διαφημιστικών σποτ για την τουριστική προβολή των Χανίων, υπό τον γενικό τίτλο «Χανιά: Ένα Ταξίδι των Αισθήσεων», προχώρησε ο δήμος.
Στόχος της προσπάθειας, όπως επισημάνθηκε χθες κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου, είναι να ενισχύσει και να προβάλει αποτελεσματικότερα το τουριστικό προϊόν των Χανίων μέσα από το διαδίκτυο αλλά και τα μέσα επικοινωνίας
Τα σποτ φέρουν την «υπογραφή» του σκηνοθέτη Θοδωρή Παπαδουλάκη και επίσημα θα παρουσιαστούν σε ειδική εκδήλωση που διοργανώνουν ο δήμος Χανίων και η Επιτροπή Τουριστικής Προβολής και Ανάπτυξης, την Τετάρτη 30 Ιανουαρίου 2013 στις 6 το απόγευμα, στο Κέντρο Αρχιτεκτονικής της Μεσογείου, στο Ενετικό λιμάνι των Χανίων.
«Μέσα από τα σποτ που ετοίμασε ο δήμος προβάλλονται ο πολιτισμός, η παράδοση, τα προϊόντα ποιότητας της κρητικής γης, οι τοπικές γεύσεις και η μοναδική κρητική διατροφή, οι παραδεισένιες παραλίες, τα επιβλητικά φαράγγια, τα παραδοσιακά χωριά της ενδοχώρας, οι αμέτρητες εκκλησιές, τα πανέμορφα γραφικά ξωκλήσια και τα μοναδικής αρχιτεκτονικής μοναστήρια που υπάρχουν στο δήμο Χανίων, αποτελούν έναν ανεκτίμητο “θησαυρό” που περιμένει κάθε επισκέπτη να τον ανακαλύψει», επισήμανε ο δήμαρχος Χανίων, Μανώλης Σκουλάκης, και πρόσθεσε:
«Τον θησαυρό αυτόν, κρίναμε ως δημοτική αρχή, πως πρέπει να τον διαδώσουμε με τον βέλτιστο δυνατό τρόπο, στα πέρατα του κόσμου μέσω της χρήσης των νέων τεχνολογιών και των κοινωνικών δικτύων, στέλνοντας παντού το μήνυμα πως τα Χανιά είναι ένας προορισμός ιδανικός, ασφαλής, με ποιοτικές υποδομές και υπηρεσίες, μα πάνω απ’ όλα ένας προορισμός που ξυπνά όλες τις αισθήσεις αυτών που θα επιλέξουν να τον επισκεφθούν».
«Στόχος της προσπάθειας είναι τα Χανιά να φθάσουν σε κάθε γωνιά του κόσμου» επισήμανε από την πλευρά του ο σκηνοθέτης Θοδωρής Παπαδουλάκης.