Σε μία προσπάθεια καλύτερης διαχείρισης της λειτουργίας των εφημεριών, το νοσοκομείο «Ευαγγελισμός» εφαρμόζει ένα νέο σύστημα εξυπηρέτησης των περιστατικών, στο πλαίσιο του οποίου βάζει «μπλόκο» στην είσοδο των συνοδών των ασθενών, ενώ γίνεται διαλογή των περιστατικών, αναλόγως με τη βαρύτητά τους.
Οπως περιγράφει στην «Καθημερινή» ο υπεύθυνος των Τμημάτων Επειγόντων Περιστατικών του «Ευαγγελισμού», γενικός χειρουργός κ. Σπύρος Κόλλιας, η διαδικασία είναι απλή: ο ασθενής καταφθάνει στα Επείγοντα, όπου τον παραλαμβάνουν οι τραυματιοφορείς και τον μεταφέρουν σε κλίνη.
Αξιολογείται από τους γιατρούς των ΤΕΠ και ανάλογα με το πόσο επείγον είναι το περιστατικό μπαίνει και ειδική σήμανση στο έγγραφο εισόδου: κόκκινη ετικέτα για το υπερεπείγον περιστατικό με επαπειλούμενη για τη ζωή του ασθενούς κατάσταση, κίτρινη ετικέτα για το βαρύ περιστατικό και πράσινη ετικέτα για τις λιγότερο επείγουσες καταστάσεις.
Ο συνοδός του (συγγενής ή φίλος) δεν επιτρέπεται να ακολουθήσει τον ασθενή στο εσωτερικό των ΤΕΠ και κατευθύνεται από το προσωπικό του νοσοκομείου σε ειδική αίθουσα αναμονής 80 θέσεων.
Η αίθουσα διαθέτει τηλεοράσεις, ενώ σε ειδική οθόνη γίνεται ενημέρωση για τη σειρά εξυπηρέτησης στα ταμεία του νοσοκομείου. Ο συνοδός του ασθενούς εισέρχεται στον χώρο των ΤΕΠ μόνο εφόσον ζητηθεί από τους γιατρούς για συγκεκριμένους λόγους (π.χ. να δώσει το ιστορικό, να ηρεμήσει τον άνθρωπό του κ.ά.). Για τον λόγο αυτό ειδοποιείται από τους γιατρούς μέσω μεγαφωνικού συστήματος.
Η αίθουσα αναμονής συγγενών λειτουργεί εδώ και ένα μήνα και όπως ανέφερε ο διοικητής του «Ευαγγελισμού» κ. Μιχάλης Θεοδώρου, «στόχος είναι να μπει μια τάξη στα Επείγοντα, για την καλύτερη και γρηγορότερη εξυπηρέτηση των περιστατικών και για να μπορεί το προσωπικό του νοσοκομείου να κάνει καλύτερα τη δουλειά του.