Την επόμενη εβδομάδα, στις 6 ή 7 Νοεμβρίου, η επιτροπή ενστάσεων του υπουργείου Ναυτιλίας και Αιγαίου θα απαντήσει στα αιτήματα των ακτοπλοϊκών εταιρειών, που απορρίφθηκαν στο διαγωνισμό για τις άγονες γραμμές στις 24/10/2012 για τυπικούς, κυρίως, λόγους.
Η BLUE STAR FERRIES απο σήμερα έως τις 7 Νοεμβρίου, συνεχίζει τα δρομολόγια του πλοίου «Διαγόρας», χωρίς κρατική επιδότηση, στις γραμμές Πειραιάς – Κάλυμνος – Κως – Νίσυρος – Ρόδος – Καστελόριζο, Πειραιάς – Πάτμος – Λειψοί-Λέρος – Κάλυμνος – Κως – Σύμη – Ρόδος και Πειραιάς – Αστυπάλαια – Κάλυμνος – Κως – Νίσυρος – Τήλος – Ρόδος.
Τις συγκεκριμένες γραμμές στο διαγωνισμό, διεκδικούν η BLUE STAR FERRIES με το πλοίο «Διαγόρας» και η C-LINK FERRIES θυγατρική της NEL με το πλοίο «European express».
Στελέχη της BLUE STAR FERRIES, είχαν ανακοινώσει την περασμένη εβδομάδα ότι το πλοίο «Διαγόρας» δεν μπορούσε να συνεχίσει τα δρομολόγιά του καθώς η σχετική σύμβαση που είχε υπογραφεί με την προηγούμενη ηγεσία του υπουργείου Ναυτιλίας ήταν μέχρι τις 31/10/2012 και όχι πέραν απο αυτήν.
Το δρομολόγιο στη γραμμή Σύρος – Ευδηλος – Αγ. Κήρυκος – Φούρνοι – Καρλόβασι – Βαθύ με το πλοίο «European express» συνεχίζει για 15 ημέρες και χωρίς κρατική επιδότηση η C-LINK FERRIES θυγατρική της NEL.
Τη συγκεκριμένη γραμμή διεκδικούσαν η C-LINK FERRIES και η εταιρεία Αιγαίον Πέλαγος με το πλοίο «Ιεράπετρα».
Πηγές του υπουργείου, έχουν τονίσει ότι αν σε κάποια γραμμή δεν υπάρξει ενδιαφέρον ή απορριφθεί κάποια εταιρεία, τότε γίνεται απευθείας ανάθεση για τέσσερις μήνες στην εταιρεία που δραστηριοποιείτο ήδη στη γραμμή.