Γεννήθηκε στη Λευκωσία της Κύπρου. Σε ηλικία 15 ετών πήρε δίπλωμα πιάνου από τη Μουσική Ακαδημία. Σπούδασε και αποφοίτησε από τη Φιλοσοφική Σχολή του Πανεπιστημίου Αθηνών και το Ωδείο Αθηνών.
Σπούδασε επίσης κλασσικό και μοντέρνο χορό, κλασσικό τραγούδι στο Ωδείο Αθηνών και στο Ελληνικό Ωδείο. Πήρε το δίπλωμά της με άριστα παμψηφεί και διακρίθηκε με το πρώτο βραβείο στη μνήμη του Μάριου Βάρβογλη και απέσπασε επίσης χρηματικό έπαθλο.
Παρακολούθησε master class με τον διεθνούς φήμης βαρύτονο Κώστα Πασχάλη. Μιλά άπταιστα τρεις ξένες γλώσσες. Η Μάρα Θρασυβουλίδου μετά από μια παρουσία στο θέατρο, τον κινηματογράφο και την τηλεόραση από το 1991 άρχισε να συνεργάζεται με την Εθνική Λυρική Σκηνή.
Έχει τραγουδήσει σε αρκετές παραστάσεις για τις οποίες είναι πολύ υπερήφανη. Εγκαινίασε το ανακαινισμένο θέατρο της Σύρου με την «Όπερα Δωματίου» και την οπερέτα «Ο Βαφτιστικός», καθώς και το «Βουλευτικό» (Α’ Βουλή των Ελλήνων) στο Ναύπλιο με μεγάλη συναυλία.
Έδωσε συναυλίες και παραστάσεις σε πολλά φεστιβάλ (Ηρώδειο, διεθνές φεστιβάλ Ναυπλίου-το 1996 με βιεννέζικη και ελληνική οπερέτα και το 2003 με αποσπάσματα από μιούζικαλ, συμμετοχή που ο τοπικός τύπος ανέδειξε ως τη δημοφιλέστερη εκείνης της χρονιάς.
Εκτός από τις πολλές συναυλίες σε όλη την Ελλάδα καθώς και για τις παραστάσεις οπερέτας που έγιναν με πρωτοβουλία του συζύγου της, μαέστρου, Γ. Νιάρχου, για τις οποίες έχουν τιμηθεί με διακρίσεις και μετάλλια από δήμους αλλά και με επιχορηγήσεις από το υπουργείο Πολιτισμού, έχουν δώσει συναυλίες και στο εξωτερικό (Βιέννη, Όπερα της Αλεξάνδρειας με την παρουσία του Πατριάρχη Αλεξανδρείας και πάσης Αφρικής Θεόδωρου του Β’).
Αυτή την περίοδο, όπως λέει στο newsbeast.gr, προετοιμάζει συναυλίες και συζητά συνεργασία με την Εθνική Λυρική Σκηνή. Στο ερώτημα αν ξεχωρίζει τη μουσική ή την υποκριτική, απαντά: «Η σπουδή της υποκριτικής, είναι πρώτα από όλα ένα ταξίδι στην αυτογνωσία, μια απόλυτα πειθαρχημένη, απαιτητική και συχνά επίπονη διαδικασία!», αναφέρει.
Και τονίζει: «Υποδύομαι ένα ρόλο, σημαίνει προσπαθώ να μεταφέρω στο θεατή έναν ολόκληρο κόσμο, είμαι το όργανο μέσω του οποίου θα φθάσουν στην ψυχή και στο μυαλό των θεατών τα νοήματα ενός έργου».
Για να διευκρινίσει στη συνέχεια πως βλέπει τη μουσική. «Η μουσική είναι ένα μέσο ψυχικής επικοινωνίας, μία παγκόσμια γλώσσα, αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής μας. Σύμφωνα με τον γερμανό φιλόσοφο Friedrich Wilhelm Nietzsche, χωρίς τη μουσική η ζωή θα ήταν ένα λάθος!», σημειώνει.
Και προσθέτει: «ο Πλάτων ονόμαζε την μουσική ως την ομορφιά του Σύμπαντος κι έλεγε ότι η “η μουσική είναι η κίνηση του ήχου για να φτάσει την ψυχή και να της διδάξει την αρετή”, ότι “η μουσική είναι ένας ηθικός κανόνας.
Δίνει ψυχή στο σύμπαν, φτερά στη σκέψη, απογειώνει τη φαντασία, χαρίζει χαρά στη λύπη και ζωή στα πάντα”».
Και θεωρεί ότι: «ένας σπουδαίος ερμηνευτής όπερας δεν μπορεί να μην είναι και καλός ηθοποιός αλλά και ένας ηθοποιός δεν μπορεί να μην έχει μουσική εκπαίδευση. Τώρα, όσον αφορά εμένα, μου αρέσει να εκφράζομαι καλλιτεχνικά μέσα από την καλή μουσική. Θεωρώ ότι η μουσική, σαν παγκόσμια γλώσσα είναι ένα μέσο επικοινωνίας που απευθύνεται στην ψυχή και μιλά κατευθείαν στην καρδιά. Μια μουσική φράση μπορεί να διεγείρει συναισθήματα, εικόνες, σκέψεις, μνήμες και αποχρώσεις συναισθημάτων που δεν μπορούν να το πετύχουν χίλιες λέξεις».
Η Μάρα Θρασυβουλίδου που υπήρξε καθηγήτρια σε εκπομπή ανάδειξης ταλέντων, θα συμβούλευε τους νέους να ασχοληθούν με την υποκριτική και τη μουσική. Και λέει χαρακτηριστικά: «Με τη μουσική πρέπει να ασχολούνται όλα τα παιδιά γιατί είναι ευεργετική, όπως σας ανέλυσα για την ψυχοσωματική τους υγεία! Η υποκριτική είναι μια τέχνη που εάν διδάσκεται από έμπειρους καλά καταρτισμένους και ικανούς δασκάλους βοηθά στην αυτογνωσία του ατόμου, εκτός από τις άλλες πληροφορίες που παίρνεις σχετικά με το θέατρο».
Πολλοί πάντως κάποιες φορές την είδαν δημοσίως να είναι λίγο… αυστηρή με τους μαθητές της, όμως, στο πλαίσιο του επαγγελματισμού, η δουλειά απαιτεί σκληρή εργασία.
«Για να εκπαιδεύεις τους άλλους, πρέπει να συνεχίσεις να δουλεύεις πάνω στην προσωπική σου ανάπτυξη και εξέλιξη! Πρέπει να ενημερώνεσαι ,να μελετάς και να δουλεύεις εσωτερικά με τον εαυτό σου, η δε προσέγγιση με τους μαθητές σου να είναι με αγάπη και ειλικρίνεια, ώστε να αναπτύσσεται σχέση εμπιστοσύνης. Έτσι βλέπω εγώ τον καλό δάσκαλο», λέει.
Και σημειώνει: «Δεν χρειάζεται αυστηρότητα αλλά αγάπη προς τον μαθητή σου, καλή πληροφόρηση πάνω στο αντικείμενο σου και αυτός που θέλει να πάρει από σένα θα ωφεληθεί».
Τον ελεύθερό της χρόνο ακούει μουσική, παρακολουθεί μουσικές παραστάσεις και διαβάζει ξενόγλωσσα κείμενα. «Μου αρέσει πολύ να διακρίνω μέσα από ένα ξενόγλωσσο κείμενο τις αποχρώσεις των εννοιών των λέξεων κάνοντας αναγωγή και σύγκριση με τις αντίστοιχες ελληνικές», καταλήγει.
Δείτε εδώ όλα τα πρόσωπα της στήλης «Πού βρίσκεται σήμερα;».