Μπορεί οι έμποροι της Κρήτης να έκαναν εντυπωσιακή πρεμιέρα στις θερινές εκπτώσεις, ωστόσο η ζέστη και το «κουρεμένο» εισόδημα λειτούργησαν ανασταλτικά για τους καταναλωτές.
Ελλείψει ρευστότητας, οι καταναλωτές εμφανίστηκαν … μουδιασμένοι την πρώτη ημέρα των εκπτώσεων με την κίνηση στη ντόπια αγορά να είναι υποτονική.
Από την πλευρά τους, οι έμποροι ρίχνουν τις τιμές έως και 70% προκειμένου να πείσουν τους καταναλωτές να μπουν στα καταστήματά τους και με στόχο να αντιστρέψουν το αρνητικό κλίμα των τελευταίων μηνών και να ανασάνουν οικονομικά, πραγματοποίησαν δυναμική πρεμιέρα στις εκπτώσεις με τα ποσοστά να κινούνται σε πρωτοφανή, για την ελληνική αγορά, υψηλά επίπεδα.
Οι καταναλωτές με τα εισοδήματά τους συνεχώς να συρρικνώνονται αποφεύγουν ακόμα και τη βόλτα στα καταστήματα, γυρνώντας την πλάτη στις εκπτώσεις και στις δελεαστικές προσφορές που καταγράφονται σε όλα τα είδη.
Εξάλλου, οι καλοκαιρινές εκπτώσεις, αποτελούν την τελευταία ευκαιρία για χιλιάδες μικρομεσαίους εμπόρους, προκειμένου να δουν ρευστό στα ταμεία τους καθώς η «βουτιά» κατά 40% – 50% που καταγράφει ο τζίρος τους, ο οποίος βρίσκεται σε πτωτική πορεία για τρίτη συνεχή χρονιά, προκαλεί ρίγη ανησυχίας στους λιανέμπορους.
Με τις γενναίες μειώσεις στις τιμές οι έμποροι θα προσπαθήσουν να διαφοροποιήσουν την περίοδο των εκπτώσεων από τους αλλεπάλληλους γύρους των προσφορών που κυλούν για δεύτερη συνεχή χρονιά.
Πηγή: www.prismanews.gr