Το Μητροπολιτικό Κολλέγιο Θεσσαλονίκης συμμετείχε στο φετινό τουριστικό εκθεσιακό «δίδυμο» Philoxenia-Hotelia από τις 10 έως τις 12 Νοεμβρίου, την κορυφαία ελληνική τουριστική διοργάνωση που κέρδισε για μία ακόμη φορά την «ψήφο» εμπιστοσύνης του κλάδου, προσελκύοντας 20.000 επισκέπτες, σύμφωνα με τη ΔΕΘ-Helexpo. Πιο συγκεκριμένα, το Μητροπολιτικό Κολλέγιο Θεσσαλονίκης υποδέχτηκε στο περίπτερό του στον χώρο του «Study in Thessaloniki» πληθώρα επισκεπτών, με θερμό ενδιαφέρον για τα προγράμματα σπουδών του Κολλεγίου, αλλά και επαγγελματίες του κλάδου με την προοπτική μελλοντικής συνεργασίας με τη Σχολή Τουρισμού που προσφέρει. Το τουριστικό επιχειρείν εμπιστεύθηκε και αυτή τη χρονιά τις δύο διοργανώσεις για την προβολή και τις επαφές του, ενώ όλη η τουριστική Ελλάδα είχε δυναμική παρουσία. Κατά τη διάρκεια του τριημέρου πραγματοποιήθηκαν πάνω από 4.000 «ραντεβού» μεταξύ εκθετών και μεγάλων τουριστικών «παικτών» από 36 αγορές-στόχους για την Ελλάδα. Οι εκθέσεις πραγματοποιήθηκαν υπό την αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού, του Υπουργείου Εσωτερικών (Μακεδονίας-Θράκης), του ΕΟΤ και των μεγάλων φορέων του τουρισμού (ΣΕΤΕ, ΗΑΤΤΑ, ΠΟΞ και ΞΕΕ), ενώ «πέταξαν» και φέτος με την Qatar Airways, επίσημο αερομεταφορέα. Περισσότερα στο www.mitropolitiko.edu.gr