Από προβλήματα και καθυστερήσεις στη διαδικασία έναρξης της παραγωγής Boeing 787 Dreamliner και τελικής ομαλοποίησης της γραμμής παραγωγής, χαρακτηρίστηκε το αεροσκάφος της νέας τεχνολογίας.
Ο στόλος των αεροσκαφών του Boeing 787 καθηλώθηκε το 2013 μετά τα προβλήματα που παρουσιάστηκαν με τις μπαταρίες των αεροσκαφών, αλλά και τα περιστατικά πυρκαγιάς και καπνού, που παρατηρήθηκαν στις ενεργειακές διατάξεις σε μερικά από αυτά.
Ωστόσο σήμερα το 787 έρχεται αντιμέτωπο με μία νέα πρόκληση, που εντοπίζεται στη μείωση των πωλήσεών του. Η αμερικανική εταιρία πρέπει να πωλήσει περίπου ακόμη 150 αεροσκάφη προκειμένου να καλύψει το κόστος ανάπτυξης του 787, που έφτασε κοντά στα 30 δισ. δολάρια, χωρίς να γίνεται λόγος για οικονομικά κέρδη από το αναφερόμενο μοντέλο.
Η κατάσταση για την Boeing γίνεται ακόμη πιο δύσκολη από τη γενικότερη μείωση των πωλήσεων στα αεροσκάφη ευρείας ατράκτου. Τόσο η αμερικανική εταιρία, όσο και η ανταγωνιστική της, ευρωπαϊκή κοινοπραξία Airbus, είναι αντιμέτωπες με μία μείωση των πωλήσεων κατά 51%, από το 2013.
Η Boeing έχει πωλήσει 1.154 αεροσκάφη 787 μέχρι στιγμής έναντι στόχου πωλήσεων 1.300 αεροσκαφών, προκειμένου να εισέλθει στην περιοχή του οικονομικού κέρδους από την ανάπτυξη και την παραγωγή του αναφερόμενου μοντέλου.