Τα διαφημιστικά ποσά που αποκαλύπτουν οι νέες έρευνες ότι αφορούν τα κοινωνικά δίκτυα είναι κάτι παραπάνω από εντυπωσιακά, ενώ ακόμη πιο εντυπωσιακή είναι η αναμενόμενη αύξηση.
Πιο αναλυτικά, έρευνα στις Ηνωμένες Πολιτείες δείχνει ότι τα ποσά που θα διατεθούν φέτος για διαφήμιση στα κοινωνικά δίκτυα αγγίζουν τα 8,5 δισεκατομμύρια δολάρια.
Το νούμερο αυτό θα εκτοξευθεί στα 14 δισεκατομμύρια δολάρια το 2018 σε σύγκριση με τα 6,1 δισεκατομμύρια δολάρια το 2013.
Τα νούμερα αυτά δείχνουν ότι η ετήσια αύξηση αγγίζει το εντυπωσιακό 18%.
Από αυτά, τη μερίδα του λέοντος παίρνουν οι εφαρμογές για κινητά τηλέφωνα.
Υπολογίζεται ότι το 2018 από τα 14 δισεκατομμύρια δολάρια που θα ξοδευτούν για διαφήμιση, τα 91 δισεκατομμύρια δολάρια αφορούν την αγορά των κοινωνικών δικτύων στα κινητά.
Αναλύσεις έχουν δείξει ότι οι διαφημίσεις σε κινητά αντιπροσωπεύουν πάνω από το ένα τέταρτο των συνολικών διαφημιστικών εσόδων του Facebook.
Οι δαπάνες για το FBX, την πλατφόρμα προγραμμάτων του Facebook αυξήθηκαν κατά 150% σε ετήσια βάση κατά το δεύτερο τρίμηνο του 2014.
Και ενώ αυξάνονται οι τιμές, η αγορά αναμένεται να επεκταθεί με την είσοδο πληρωμένων καταχωρήσεων στο Pinterest και το Instagram.