Εκτός Ευρώπης επεκτείνεται η Chillbox στοχεύοντας στην αγορά των ΗΠΑ. Η ανάπτυξη του δικτύου της εταιρείας στην εν λόγω αγορά θα πραγματοποιηθεί στο πλαίσιο της στρατηγικής συμφωνίας με την Lymell Holdings LLC, η οποία απέκτησε το αποκλειστικό δικαίωμα master franchise για το άνοιγμα 100 καταστημάτων chillbox για τη συγκεκριμένη αγορά, σε βάθος τετραετίας.
Η συμφωνία αυτή έρχεται σε συνέχεια της γρήγορης εξάπλωσης της Chillbox στην υψηλών απαιτήσεων ευρωπαϊκή αγορά και της πρόσφατης δημιουργίας καταστημάτων σε Αυστρία και Ουγγαρία, αποτέλεσμα της οποίας είναι σήμερα η Chillbox να διατηρεί παρουσία σε 72 σημεία, 11 χωρών.
Το δίκτυο καταστημάτων chillbox είναι το μεγαλύτερο δίκτυο καταστημάτων frozen yogurt στην Ελλάδα με 55 σημεία σε λειτουργία αυτή την χρονική στιγμή. Στο εξωτερικό, το δίκτυο καταστημάτων chillbox διατηρεί παρουσία στις αγορές, της Αγγλίας (1 κατάστημα), της Αυστρίας (1 κατάστημα), του Βελγίου (1 κατάστημα), της Γαλλίας (1 κατάστημα), της Ολλανδίας (1 κατάστημα), της Ουγγαρίας (1 κατάστημα), της Σουηδίας (4 καταστήματα), της Βουλγαρίας (4 καταστήματα), της Κύπρου (2 καταστήματα), και της ΠΓΔΜ (1 κατάστημα).
Η διεύρυνση του δικτύου της Chillbox πραγματοποιείται μέσω franchise συμφωνιών που προβλέπουν στη δημιουργία καταστημάτων της αλυσίδας σε εμπορικά κέντρα και αγορές με υψηλή επισκεψιμότητα. Στο πλαίσιο αυτό, η αλυσίδα έχει ήδη επιτύχει αξιοσημείωτη εμπορική ανάπτυξη διεθνώς, λαμβάνοντας διακρίσεις σε επίπεδο ποιότητας προϊόντος και εξυπηρέτησης πελατών, με τα καταστήματά της να τυγχάνουν ευρείας αποδοχής στις αγορές του εξωτερικού όπου ήδη δραστηριοποιείται.
H Chillbox χρησιμοποιεί υψηλής ποιότητας αγνά υλικά, όπως φρέσκο γάλα και στραγγιστό γιαούρτι, δημιουργώντας ελληνικό frozen yogurt υψηλής διατροφικής αξίας με χαμηλά λιπαρά αλλά και «υψηλό δείκτη» απόλαυσης. Το frozen yogurt της αλυσίδας παράγεται σε έξι γεύσεις: φυσική, μπισκότο, βανίλια Μαδαγασκάρης, σοκολάτα, φράουλα και μάνγκο, που μπορούν να συνδυαστούν με μια μεγάλη ποικιλία από γαρνιρίσματα, όπως σως, φρούτα, ξηρούς καρπούς και μπισκότα, δίνοντας στον καταναλωτή τη δυνατότητα να δημιουργήσει το δικό του συνδυασμό απόλαυσης.
Παράλληλα, στα καταστήματα chillbox οι καταναλωτές μπορούν να απολαύσουν υψηλής ποιότητας παγωτό σε 14 διαφορετικές γεύσεις, με εξειδικευμένες επιλογές και για ομάδες πληθυσμού με ειδικές ανάγκες διατροφής (γεύσεις χωρίς ζάχαρη αλλά με Sweete, το γλυκαντικό από το φυτό στέβια), καθώς και φρέσκα φρούτα, smoothies και ποικιλίες καφέ.
Η Chillbox θα φέρει τις γευστικές αυτές δημιουργίες στις ΗΠΑ, μέσω της συγκεκριμένης στρατηγικής συνεργασίας, με την προετοιμασία να έχει ξεκινήσει για τη λειτουργία του πρώτου καταστήματος στο Μανχάταν της Νέας Υόρκης μέχρι το καλοκαίρι του 2014.
Ήδη το τρέχον διάστημα, στελέχη της Lymell έχουν ξεκινήσει τη διαδικασία αναζήτησης και επιλογής franchisees που θα ενδιαφέρονταν να συμμετάσχουν στην ανάπτυξη του δικτύου της εταιρείας στις ΗΠΑ.