Τρέχουσες ή έκτακτες ανάγκες θα καλύψουν φέτος με το δώρο των Χριστουγέννων οι Έλληνες καταναλωτές, σύμφωνα με την 11η έρευνα MasterCard Barometer που πραγματοποιήθηκε στην Ελλάδα, για την περίοδο των Χριστουγέννων.
Όπως αποκαλύπτει η έρευνα, ενώ πέρυσι και πρόπερσι τα δώρα σε αγαπημένους αποτελούσαν την πρώτη επιλογή διάθεσης του Χριστουγεννιάτικου Δώρου, φέτος μόνο το 15% των Ελλήνων καταναλωτών δηλώνουν ότι θα το ξοδέψουν σε δώρα, ποσοστό μειωμένο κατά 50% σε σύγκριση με πέρυσι.
Πάντως, πρώτη επιλογή δώρων παραμένουν και φέτος τα είδη ένδυσης/υπόδησης, (27% το 2011 από 34% το 2010). Ακολουθούν τα παιδικά παιχνίδια (19%), ενώ ιδιαιτέρως αυξημένο, σε σχέση με το 2010, παρουσιάζεται το ποσοστό εκείνων που θα επιλέξουν τα δώρα χαμηλού κόστους (μικροπράγματα).
Αναφορικά με εκείνους τους καταναλωτές, που δηλώνουν ότι δεν θα αλλάξουν την αγοραστική τους συμπεριφορά κατά τη διάρκεια των Χριστουγέννων, η πεποίθηση ότι η χρονιά δεν ενδείκνυται για υπερκατανάλωση (56%) κερδίζει σημαντικότατο προβάδισμα, έναντι της διάθεσής τους να μην αποκλίνουν από τα προγραμματισμένα έξοδα (44%).