«Ήμουν επιβάτης αυτής της «πτήσης» από Ζυρίχη για Θεσσαλονίκη και θα ήθελα να ενημερώσω τον υποτιθέμενο υπάλληλο του αεροδρομίου ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ότι:
1)μετά από 30 λεπτά η ομίχλη δεν υπήρχε, και ότι μετά από εμάς προσγειώθηκε πτήση της ALITALIΑ, οι δικοί μας άνθρωποι που περίμεναν την επιστροφή μας ,αυτό μας είπαν, το αστεροσκοπείο του ΑΠΘ μας είπε το ίδιο.
2)Δεν μας ενημέρωσαν επί 3,5 ώρες για το τι και πώς,και όταν στις 5 το πρωί (αφού μας κορόιδευαν ότι έρχεται σε 10 λεπτά από τις 02:30) εμφανίστηκε η “υπεύθυνη” της εταιρίας μας αντιμετώπισε σαν σκουπίδια, κάλεσε την Αστυνομία, σε 140 επιβάτες που πληρώσαμε, μάλλον και τον παχυλό μισθό της , η μετεπιβίβαση σε άλλες πτήσεις ήταν δική μας απαίτηση , και έγινε δύσκολα δεκτή καθώς άρχισε η υπόθεση να παίρνει δημοσιότητα.
3)Το αεροπλάνο που μας παράτησε στην Αθηνά, επέστρεψε Θεσσαλονίκη για να πραγματοποιήσει κανονικά την πτήση των 04:45 για Ζυρίχη.
4) Καμιά εταιρία δεν παράτα του πελάτες της χωρίς ενημέρωση χωρίς τα στοιχειωδώς απαραίτητα (νερό, φαγητό,ξενοδοχείο) για 4 ώρες με τις αποσκευές στα χεριά στους διάδρομους του αεροδρομίου.
5)Αν μας άφηνε στην Κρήτη θα έπρεπε να πάρω καράβι να επιστρέψω σπίτι μου; Πρέπει να τους ευχαριστήσουμε και από πάνω που δεν μας άφησαν στην Αθηνά; Εγώ πλήρωσα ένα αεροπλάνο να φτάσω στη Θεσσαλονίκη, αν ήταν να πάρω λεωφορείο θα το έκανα από Ζυρίχη να δω και τις Άλπεις.
6)Ας μας απαντήσει ο “υπάλληλος του ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ”, έγινε κανονικά η πτήση των 04:45 Θεσσαλονίκη-Ζυρίχη, προσγειώθηκε περίπου στις 03:00 πτήση της ALITALIA στο ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ; Πώς είναι δυνατόν οι οδηγοί των λεωφορείων να είχαν ειδοποιηθεί από τη 01:00, όταν εμείς ακόμα ήμασταν εκτός FIR Αθηνών;
7.)Όσο αν κινηθούμε νομικά να είναι σίγουροι οι “κύριοι” της Εταιρίας ότι θα το κάνουμε, γιατί εκτός για την ταλαιπωρία μας που είναι υπεύθυνοι, υπάρχει και η κοροϊδία τους και η προσβολή».