Το Φεστιβάλ Αθηνών ξεκίνησε δυναμικά, με τις παραγωγές του τριημέρου (1-3/6) να προκαλούν τον ενθουσιασμό του κοινού.
Την Παρασκευή 1 Ιουνίου, σε μία λαμπερή πρεμιέρα στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, παραβρέθηκε πλήθος θεατών και προσωπικοτήτων από τον καλλιτεχνικό, πολιτικό και δημοσιογραφικό κόσμο. Το «Μετά την πρόβα-Περσόνα», του Βέλγου σκηνοθέτη Ίβο βαν Χόβε, δικαίωσε τις προσδοκίες και κέρδισε το παρατεταμένο χειροκρότημα των θεατών και τις τρεις ημέρες.
Την ίδια ημέρα, στην Πειραιώς 260, ο αμερικάνικος θίασος Nature Theater of Oklahoma παρουσίασε το «Κυνήγι της ευτυχίας», μια απρόσμενη παράσταση ιδιαίτερου ύφους, που κράτησε αμείωτο το ενδιαφέρον του κοινού μέχρι το τέλος. Στη διπλανή αίθουσα, όσοι δεν είχαν καταφέρει πέρσι να απολαύσουν τις «Αποτυχημένες απόπειρες αιώρησης στο εργαστήριό μου», του Δημήτρη Κουρτάκη με πρωταγωνιστή τον ‘Αρη Σερβετάλη, γέμισαν τον Χώρο Δ και υποδέχτηκαν την παράσταση θερμά για δεύτερη χρονιά.
Το Σάββατο 2 Ιουνίου, η Πειραιώς 260 φιλοξένησε το «ADD 2018», ένα τεράστιο πάρτι που απλώθηκε σε όλους τους χώρους του βιομηχανικού συγκροτήματος, με dj sets και live που γίνονταν παράλληλα στα τρία stages που στήθηκαν ειδικά για την περίσταση και άλλαξαν ολοκληρωτικά και φαντασμαγορικά τον χώρο. Μία διοργάνωση που έγινε για πρώτη φορά στην Ελλάδα, συνδυάζοντας ηλεκτρονική μουσική, εικόνα και τεχνολογία. Η ροή των ατόμων – που έφτασαν συνολικά τις 5000- ήταν συνεχής μέχρι τις 11 το πρωί.
Την Κυριακή 3 Ιουνίου, έγιναν στην Πειραιώς 260 τα εγκαίνια της μεγάλης έκθεσης «Δωμάτια μνήμης. Περιπλάνηση στον κόσμο της Λούλας Αναγνωστάκη», με την παρουσία της υπουργού Πολιτισμού Λυδίας Κονιόρδου, που απηύθυνε χαιρετισμό και συγκίνησε μιλώντας για την προσωπική της σχέση με τη σπουδαία δραματουργό.
Στη συνέχεια, η Ρένη Πιττακή διάβασε με το δικό της μοναδικό τρόπο αποσπάσματα από το έργο «Ο ουρανός κατακόκκινος», θυμίζοντας τη δύναμη του λόγου της Λούλας Αναγνωστάκη. Η έκθεση, που εκτείνεται στον Χώρο Α, θα διαρκέσει ως τις 19 Ιουλίου και θα λειτουργεί από τις 19:00 ως τα μεσάνυχτα.