Η Walt Disney Co άφησε πίσω της το Netflix καθώς για πρώτη φορά ξεπέρασε την πλατφόρμα σε συνδρομητές. Η Disney στο τέλος Ιουνίου όπως ανακοίνωσε η εταιρεία παρακολουθούσαν 221,1 εκατομμύρια άτομα έναντι 220,7 εκατομμυρίων που συγκέντρωσε το Netflix τον ίδιο μήνα.

Η Disney έκανε παράλληλα γνωστό ότι στο τέλος του 2022 θα αυξήσει τις τιμές της συνδρομής για τους πελάτες που θέλουν να παρακολουθούν το Disney+ ή το Hulu χωρίς διαφημίσεις. Η συνδρομή για παρακολούθηση χωρίς διαφημίσεις θα αυξηθεί κατά 38% στα 10,99 δολάρια τον Δεκέμβριο, όταν αρχίσει να προσφέρει μια νέα επιλογή που θα περιλαμβάνει και διαφημίσεις στην τρέχουσα τιμή.

Οι μετοχές της Disney κινήθηκαν ανοδικά στο αμερικανικό χρηματιστήριο αργά την Τετάρτη μετά τις ανωτέρω ανακοινώσεις, εμφανίζοντας κέρδη περίπου 7%.

«Η Disney κερδίζει μερίδιο αγοράς, ενώ το Netflix πασχίζει να προσθέσει περισσότερους συνδρομητές. Η Disney έχει ακόμη περιθώρια να επεκταθεί στις διεθνείς αγορές όπου αναπτύσσεται γρήγορα και προσθέτει συνεχώς νέους πελάτες», δήλωσε ο αναλυτής Χάρις Άνγουορ της εταιρείας Investing.com, σύμφωνα με το πρακτορείο Reuters.

Για να προσελκύσει νέους συνδρομητές, η Disney, όπως μεταδίδει το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων, θα προσφέρει από τις 8 Δεκεμβρίου μια νέα συνδρομητική επιλογή με διαφημίσεις, που θα κοστίζει όσο η τωρινή χωρίς διαφημίσεις (7,99 δολάρια μηνιαίως). Οι τιμές συνδρομής του Hulu (που ανήκει κατά το μεγαλύτερο μέρος στη Walt Disney Co) θα αυξηθούν επίσης κατά ένα έως δύο δολάρια τον μήνα τον Δεκέμβριο.

τηλεόραση

Μέχρι τον Σεπτέμβρη του 2024 οι συνδρομητές εκτιμάται πως θα φτάσουν τα 245 εκατ.

Η Disney+ προβλέπει πλέον ότι έως το τέλος Σεπτεμβρίου 2024 μπορεί να φτάσει τους 245 εκατομμύρια συνδρομητές παγκοσμίως. Η εταιρεία αναμένει ότι η μονάδα streaming της θα εμφανίσει για πρώτη φορά κέρδη το 2024.

Στο τελευταίο τρίμηνο του 2022, είχε απώλειες 1,1 δισ. δολαρίων. Τα συνολικά έσοδα της Disney από όλες τις δραστηριότητές της έφτασαν στο τέλος Ιουνίου φέτος τα 21,5 δισ. δολ. (αύξηση 26% σε σχέση με πριν ένα έτος).