Το να μεταφέρεις ένα ολόκληρο φανταστικό σύμπαν, το οποίο το έχουν αγαπήσει ουκ ολίγοι άνθρωποι παγκοσμίως είτε ως επιτραπέζιο RPG είτε ως strategy game, σε έναν και μοναδικό action τίτλο είναι αρκετά δύσκολο.
Το να αναπαραστήσεις σε τρίτο πρόσωπο έναν από τους πιο δημοφιλείς χαρακτήρες αυτού του σύμπαντος, τον Space Marine, είναι ακόμη πιο απαιτητικό. Αυτά ακριβώς θέλει να δείξει η Relic μέσω ενός νέου developer diary στο οποίο οι προγραμματιστές αποκαλύπτουν τις δυσκολίες που έπρεπε να αντιμετωπίσουν για χάρη του παιχνιδιού.
Δείτε το βίντεο: