Το ανακατασκευασμένο Pony Coupe Concept της Hyundai Motor Company έκανε την παγκόσμια πρεμιέρα του, σχεδόν 50 χρόνια μετά το αρχικό του ντεμπούτο στη Λίμνη Κόμο της Ιταλίας.
Έχοντας αρχικά παρουσιασθεί στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Τορίνο το 1974, το Pony Coupe Concept αποτελεί ένα σημαντικό όχημα στην ιστορία και τη σχεδιαστική κληρονομιά της εταιρείας.
Η Hyundai Motor αποκάλυψε το ανακατασκευασμένο Pony Coupe Concept στην «Hyundai Reunion», μια πλατφόρμα για την κληρονομιά της μάρκας που αντανακλά το παρελθόν της και τη μελλοντική της κατεύθυνση. Μεταξύ των εκπροσώπων που ήταν παρόντες στην εκδήλωση, βρέθηκε και ο κ. Giorgetto Giugiaro καθώς και ο γιος του κ. Fabrizio Giugiaro, επίσης σχεδιαστής, για να σηματοδοτήσουν την προαναγγελθείσα ανακατασκευή που ολοκληρώθηκε από το GFG Style, το style center που βασίζεται στη δημιουργική τεχνογνωσία των Fabrizio και Giorgetto, του αυτοκινήτου που οδήγησε στη δημιουργία της σειράς Pony της μάρκας, των πρώτων ανεξάρτητων μοντέλων μαζικής παραγωγής της Κορέας.
Στο πλαίσιο του έργου αναδημιουργίας του Pony Coupe Concept, η Hyundai επανέφερε στη ζωή το αρχικό Pony Coupe Concept που παρουσιάστηκε στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Τορίνο το 1974.
Το Pony Coupe Concept ήταν ένα πρωτοποριακό μοντέλο για την εποχή του, αλλά δυστυχώς λόγω των δυσμενών οικονομικών συνθηκών παγκοσμίως στα τέλη της δεκαετίας του 1970, αυτό που θα μπορούσε να ήταν το πρώτο εντυπωσιακό σπορ αυτοκίνητο της Hyundai δεν μπόρεσε να φτάσει στη γραμμή παραγωγής και χάθηκε στην ιστορία. Ωστόσο, το concept ενσωματώνει την τολμηρή αποφασιστικότητα της μάρκας να εισέλθει στον τομέα των σπορ αυτοκινήτων στοχεύοντας μακροπρόθεσμα σε ηγετική θέση στην αυτοκινητοβιομηχανία.
Το αυτοκίνητο θεωρείται πλέον ένα ρετρό φουτουριστικό κλασικό όχημα που έχει χρησιμεύσει ως σχεδιαστική έμπνευση για πιο πρόσφατα μοντέλα της Hyundai, όπως το «Rolling Lab» N Vision 74 και το πρωτότυπο EV «45» που επηρέασε άμεσα το πολυβραβευμένο αμιγώς ηλεκτρικό όχημα Ioniq 5.
Σχεδίαση
Το εξωτερικό του Pony Coupe Concept που μοιάζει με origami διαθέτει καθαρές γεωμετρικές γραμμές, κομψή γραμμή οροφής, καθαρές επιφάνειες, δυναμικές αναλογίες και κολόνα Β με μοναδικό σχήμα και προφυλακτήρες βαμμένους στο χρώμα του αμαξώματος. Το σφηνοειδές ρύγχος και οι κυκλικοί προβολείς του το ξεχώρισαν το 1974 και εξακολουθούν να δείχνουν εξαιρετικά κομψοί και σήμερα. Η coda tronca του («κομμένη ουρά») κάνει το όχημα ακόμη πιο εντυπωσιακό.
Το μινιμαλιστικό εσωτερικό του επιδεικνύει μια ευαισθησία αναδεικνύοντας τη monocoque σχεδίαση (εξαιρετικά ελαφριά και απίστευτα λεπτή δομή) και αρχιτεκτονική με επίκεντρο τον οδηγό. Το τιμόνι με μία ακτίνα και τα καθίσματα με λεπτή γραμμή δύο τόνων ενισχύουν τη φουτουριστική αισθητική της δεκαετίας του 1970.
Ως μέρος του έργου της παγκόσμιας κληρονομιάς, η Hyundai θα επεκτείνει τη νέα πλατφόρμα της μάρκας, Hyundai Reunion, για να εξαπλώσει περαιτέρω το όραμα και την κατεύθυνσή της.
Τεχνικά χαρακτηριστικά
- Μήκος: 4080χλστ
- Πλάτος: 1560χλστ
- Ύψος: 1210χλστ
- Μεταξόνιο: 2340χλστ
- Κινητήρας: 1238κ.εκ., 4κύλινδρος σε σειρά, με ισχύ 82 ίππων / 6.000 στροφές
- Διάταξη Κινητήρα/Κίνησης: Εμπρός Διαμήκης, με κίνηση στους πίσω τροχούς