Η ανοδική πορεία της αγοράς καινούριων αυτοκινήτων παρέμεινε σε σταθερή (διψήφια) άνοδο και τον περασμένο Απρίλη με αποτέλεσμα η αύξηση πωλήσεων του Α΄ τετραμήνου 2023 να αγγίζει το 40%.
Συγκεκριμένα και με βάση τα πρωτογενή στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ και την επεξεργασία του ΣΕΑΑ οι ταξινομήσεις καινούργιων οχημάτων τον περασμένο μήνα και από την αρχή του έτους έχουν ως εξής:

Όσον αφορά τις κατηγορίες παρατηρείται μετατόπιση προς τα πιο μικρά οχήματα, με την κατηγορία C να χάνει 4,3%, ποσοστό που κερδίζει η κατηγορία Β, ενώ η προτίμηση του κοινού στα SUV μοντέλα συνεχίζεται αμείωτη.
Στα κινητήρια συστήματα οι θερμικοί κινητήρες κρατούν «άμυνα» με συνολικό ποσοστό 60+%, με ελάχιστη (δεκαδική) μείωση που επίσης σημειώνεται σε όλες τις άλλες κατηγορίες, με το κέρδος (1,2%) να σημειώνεται στα επαναφορτιζόμενα συστήματα κίνησης που ωστόσο παραμένουν οριακά κάτω από το 10%.
Έτσι, σύμφωνα με πρώτους υπολογισμούς, η πρόοδος στα segments επιβατικών και στην κατανομή ανά καύσιμο, ως το Απρίλιο, έχει ως εξής:


Σε ανάλογα με την Ελλάδα αυξητικά επίπεδα κινείται και η αγορά της ΕΕ, όπου με βάση τα στοιχεία του Ευρωπαϊκού Συνδέσμου Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (www.acea.be), η αγορά επιβατικών για τον περασμένο Μάρτιο έχει ως εξής:

(1) ΕΕ των 27.
(2) Μέλη της ΕΕ ως το 2004.
(3) Νορβηγία, Ισλανδία και Ελβετία.