Το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις έδειξε το σκληρό «πρόσωπό» του στην ομάδα M-Sport Ford, αλλά τελικά άφησε θετική εικόνα στην ομάδα, καθώς τα Puma Rally1 απεδείχθησαν ανταγωνιστικά, την ώρα που πολλοί τα είχαν ξοφλημένα. Αποκορύφωμα το προσωρινό 1-2 των Puma Rally1 που οδηγούσαν οι Sebastien Loeb και Pierre-Louis Loubet στο τέλος της πρώτης ημέρας και τελική παρηγοριά η 4η & η 5η θέση που κατέλαβαν οι Loubet-Landais και Breen-Nagle αντίστοιχα, ενώ σε επίπεδο Ελλήνων συμμετεχόντων οι Νώντας Καρανικόλας και Γιώργος Κακαβάς τερμάτισαν στην 3η θέση τόσο του WRC3 Open, όσο και μεταξύ των εγχώριων πληρωμάτων.
Ο 10ος γύρος του φετινού WRC και αγώνας όπου η Ford έχει εκπληκτική παράδοση ως πολυνίκης με 13 νίκες, ξεκίνησε φαντασμαγορικά με την υπερειδική διαδρομή του Ολυμπιακού Σταδίου, που συγκέντρωσε περισσότερους από 60.000 θεατές, οι οποίοι αποθέωσαν τον 9 φορές Παγκόσμιο Πρωταθλητή και 3 φορές νικητή στο Ράλλυ Ακρόπολις, Sebastien Loeb.
Ο 48χρονος Γάλλος κυριάρχησε και την –ουσιαστικά- πρώτη ημέρα του αγώνα κερδίζοντας 4 ειδικές διαδρομές για να φτάσει πρώτος στο νυχτερινό σέρβις της Λαμίας έχοντας πίσω (μόλις 1.7΄΄) του τον νεαρό συμπατριώτη του Pierre-Louis Loubet που έκανε την καλύτερή του εμφάνιση στο WRC πετυχαίνοντας τους πρώτους ταχύτερους χρόνους της καριέρας του μπαίνοντας προς στιγμή επικεφαλής του αγώνα.
Όμως, η δεύτερη ημέρα, δεν ήθελε ούτε τους Γάλλους ούτε την ομάδα, αφού αμέσως μετά την πρώτη ειδική διαδρομή (Πύργος – 33,2 χλμ) και ενώ οι Loeb-Galmiche αύξησαν το προβάδισμά τους στα 19 δεύτερα αντιμετώπισαν πρόβλημα με τον εναλλάκτη του αυτοκινήτου και παρά την σκληρή προσπάθειά τους στην απλή διαδρομή, εγκατέλειψαν τον αγώνα από την πρώτη θέση.
Την ίδια ώρα, οι Loubet-Landais έχασαν περισσότερο από ένα λεπτό λόγω κλαταρίσματος, όμως μέχρι το τέλος της ημέρας είχαν ανακάμψει στην 5η θέση. Την ίδια ημέρα εγκατέλειψαν δυο ακόμα Puma Rally1, που οδηγούσαν ο Βρετανός Gus Greensmith (από μετάδοση) και ο δικός μας Ιορδάνης Σερδερίδης.
Στον τερματισμό της Κυριακής 11 Σεπτεμβρίου στην Λαμία, τα Puma Rally1 κατέλαβαν την 4η (Loubet) και 5η (Breen) θέση που ίσως ήταν καλύτερη αν ο Ιρλανδός δεν είχε χάσει χρόνο κατά την πρώτη ημέρα, από κλατάρισμα.
Στο παλμαρέ της μάρκας καταγράφεται και η επίδοση των Νώντα Καρανικόλα-Γιώργου Κακαβά, οι οποίοι οδήγησαν ένα Fiesta Rally3, τερματίζοντας 3οι στην άκρως ανταγωνιστική κατηγορία WRC3, αλλά και στην άτυπη ελληνική κατάταξη.