Η Volkswagen Commercial Vehicles (VWCV) πρόσφατα ξεκίνησε στο Ανόβερο την παραγωγή του νέου αμιγώς ηλεκτρικού ID. Buzz και ID. Buzz Cargo, με στόχο τα πρώτα οχήματα να παραδοθούν στους πελάτες το φθινόπωρο. Κατά τη διάρκεια του έτους, η εταιρεία σχεδιάζει να αυξήσει την ημερήσια παραγωγή του εργοστασίου σε συνολικά 900 οχήματα, ενώ τα μελλοντικά σχέδια προβλέπουν την παραγωγή έως και 130.000 μονάδων ετησίως στο βασικό εργοστάσιο της VWCV.
Με την έναρξη παραγωγής του ID. Buzz, το εργοστάσιο της VWCV στο Ανόβερο είναι πλέον το τρίτο γερμανικό εργοστάσιο παραγωγής οχημάτων της οικογένειας ID.
Από τον Μάιο η VWCV έχει ξεκινήσει την παραγωγή τριών μοντέλων στο εργοστάσιο του Ανόβερου. Βασίζονται σε τρεις διαφορετικές πλατφόρμες και έχουν τρεις διαφορετικούς τύπους μονάδων ισχύος: το ID. Buzz (4.000 εργαζόμενοι εκπαιδεύτηκαν για την παραγωγή του) είναι αμιγώς ηλεκτρικό όχημα, το νέο Multivan είναι plug-in υβριδικό, ενώ οι παραλλαγές του vanT6.1 χρησιμοποιούν κινητήρα εσωτερικής καύσης. Τα τρία οχήματα κατασκευάζονται εν μέρει στην ίδια γραμμή παραγωγής.
Τα σύγχρονα ψηφιακά συστήματα και οι νέες διαδικασίες επιτρέπουν την αύξηση της παραγωγής του εργοστασίου. Μέχρι το 2023, η VWCV σχεδιάζει την ημερήσια παραγωγή έως και 900 μονάδων από τα ID. Buzz, νέο Multivan και T6.1 στο Ανόβερο. Μέχρι τώρα η μέγιστη παραγωγή ήταν 810 οχήματα.
Η θυγατρική Volkswagen Group Components είναι υπεύθυνη για τη συναρμολόγηση ολόκληρου του μπροστινού και του πίσω άξονα του ID. Buzz και ID. Buzz Cargo, που αποτελούν τα νεότερα και μεγαλύτερα μέχρι σήμερα οχήματα που βασίζονται στην πλατφόρμα MEB. Η συναρμολόγηση γίνεται σε εργοστάσιο στο κοντινό Barsinghausen και από εκεί τα έτοιμα τμήματα παραδίδονται στην VWCV στο Ανόβερο.
Στο ίδιο εργοστάσιο, η VW Group Components παράγει ήδη εξοπλισμό, όπως τον ευέλικτο σταθμό γρήγορης φόρτισης για τη δημιουργία και ανάπτυξη υποδομών ταχείας φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων, καθώς και περιβλήματα για τους ηλεκτροκινητήρες της πλατφόρμας MEB. Από το 2024, το σύστημα μπαταριών της MEB για το ID. Buzz – το οποίο αυτή τη στιγμή προμηθεύεται επίσης από το εργοστάσιο της Components στο Braunschweig – θα συναρμολογείται στο Ανόβερο.