Στην παγκόσμια παρουσίαση του νέου Civic Type R στην έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης 2015, η Honda ανακοίνωσε ότι ένα πρωτότυπο εξέλιξης πέτυχε χρόνο γύρου 7’ 50.63 δευτ. στη θρυλική γερμανική πίστα του Nürburgring Nordschleife μήκους 20,8 km.
Ο χρόνος αυτός είναι ο καλύτερος στην κατηγορία μοντέλων front-wheel drive hatchback υψηλών επιδόσεων.
Ο χρόνος γύρου επιτεύχθηκε κατά τη διάρκεια της τελικής φάσης της δοκιμής προ-παραγωγής το Μάιο του 2014 από ένα πρωτότυπο εξέλιξης Civic Type R. Αυτό είχε στάνταρ προδιαγραφές κινητήρα, με ανάρτηση, μετάδοση, εξάτμιση, φρένα και το αεροδυναμικό πακέτο του Civic Type R παραγωγής.
Η αφαίρεση εξοπλισμού όπως το σύστημα κλιματισμού (A/C), το κάθισμα του συνοδηγού και το ηχοσύστημα αντισταθμίζουν το πρόσθετο βάρος ενός πλήρους κλωβού ασφαλείας (ειδικά εγκατεστημένου για λόγους ασφαλείας και όχι για μεγαλύτερη ακαμψία).
Κατά τη διάρκεια του κύκλου δοκιμών, το πρωτότυπο χρησιμοποίησε αλουμινένιους τροχούς 19 ιντσών προδιαγραφών παραγωγής, με ελαστικά δρόμου 235/35R19 τα οποία είχαν εξελιχθεί σε συνεργασία με μεγάλο ευρωπαίο κατασκευαστή ελαστικών για το νέο Civic Type R. Ο κύκλος δοκιμών κατά τη διάρκεια του οποίου επιτεύχθηκε ο χρόνος 7΄ 50.63 s ήταν μέρος της διαδικασίας εξέλιξης και δοκιμής των ελαστικών.
Η Honda έχει δεσμευτεί για τη συνέχεια αυτού του επιτεύγματος στέλνοντας ένα Civic Type R παραγωγής στην πίστα του Nürburgring Nordschleife αργότερα μέσα στη χρονιά με στόχο ένα νέο ρεκόρ γύρου για το FWD αυτοκίνητο παραγωγής, το οποίο εφοδιάζεται με το νέο κινητήρα Honda 2.0 VTEC TURBO και χρησιμοποιεί προηγμένες νέες τεχνολογίες πλαισίου.
Το νέο Civic Type R θα αρχίσει να πωλείται στην Ευρώπη το καλοκαίρι του 2015.
Παρακάτω μπορείτε να δείτε την πραγματοποίηση του ταχύτερου γύρου από το Civic Type R στην πίστα του Nürburgring…