Μετά τη σύντομη διακοπή για την ανανέωση και αναδιάταξη της συλλογής, το Ελληνικό Μουσείο Αυτοκινήτου ξανάνοιξε από τις 10 Ιανουαρίου τις πύλες του στο κοινό με τις συλλογές του αναδιαταγμένες, στις επτά πρώτες δεκαετίες του 20ου αιώνα με έμφαση στα προπολεμικά και τα πρώτα μεταπολεμικά αυτοκίνητα.
Ανάμεσά τους αυτοκίνητα που εμφανίζονται για πρώτη φορά στο μουσείο, όπως δύο από τα περίφημα 8κύλινδρα ALLARD, ένα μοναδικό αλουμινένιο Jowett Jupiter κατασκευής του Abbot, μία από τις πρώτες Jaguar XK120, ένα σπάνιο DIATTO των αρχών του 20ου αιώνα, «αδερφό» αυτοκίνητο των Bugatti, ένα BOND EQUIPE G.T.
Το μικρής παραγωγής βρετανικό αυτοκίνητο που εισήχθη στην Ελλάδα αμέσως μετά την πρώτη ταινία του James Bond, ένα σπορ Triumph TR5 P.I. και ένα ταπεινό SIMCA 8 σε άριστη αυθεντική κατάσταση παρά τα 65 του χρόνια. Φιλοξενεί επίσης την μόνιμη πια συλλογή «Made by Hellas» και μέχρι το τέλος Μαρτίου τα «100 χρόνια Maserati» με τα φημισμένα ιταλικά μοντέλα, να καταλαμβάνουν έναν ολόκληρο όροφο που τον μοιράζονται με τα συγγενικά τους Ferrari.
Τέσσερις μηχανές του χρόνου που προβάλλουν συνεχώς ισάριθμες ιστορικές ταινίες μικρού μήκους, το simulator της Formula 1 και η τετραώροφη σπείρα με την ιστορία του αυτοκινήτου μέσα από την ιστορία του τροχού, που είναι ανοικτή συνεχώς στο κοινό και χωρίς εισιτήριο, συμπληρώνουν μία μοναδική ιστορική διαδρομή για το αυτοκίνητο στο κέντρο της πόλης, ενώ συνεχίζονται τα μαθήματα οδικής ασφάλειας και οι ξεναγήσεις, απευθυνόμενα σε εκπαιδευτικά ιδρύματα, οργανισμούς, επιχειρήσεις και οργανωμένες ομάδες.