Παρόλο που η κατηγορία των μικρών διαστάσεων SUV/Crossover είναι πιθανότατα η πιο «καυτή» εμπορικά αυτή την περίοδο, η Cadillac δεν προβλέπεται να αποκτήσει σχετικό μοντέλο νωρίτερα από 4 χρόνια από τώρα.

Ο CEO της φίρμας, Johann de Nysschen, είπε πως το μικρό SUV είναι μεγάλης σημασίας για τα σχέδια επέκτασης της γκάμας της εταιρείας, η οποία θα αποτελείται από 8 νέα μοντέλα.

Η Cadillac θα ξοδέψει 12 δισ. δολάρια για το σκοπό αυτό μέσα στην προσεχή πενταετία, προσδοκώντας να γίνει μια παγκόσμια φίρμα.

Πηγή: autotriti.gr