Στην έκθεση NAIAS του Ντιτρόιτ, η Hyundai επιδεικνύει την εξέλιξή της στα υβριδικά οχήματα, μέσω του Sonata Hybrid, αλλά και εκείνου που φορτίζει στην πρίζα, του Sonata Plug-in Hybrid Electric Vehicle.

Hyundai Sonata Hybrid

Ντεμπούτο στην έκθεση NAIAS έκανε το Hyundai Sonata Hybrid, το οποίο έχει κατανάλωση στο ταξίδι 5,3 λτ./100 χλμ. Παρόλο που η εν λόγω τιμή δεν εντυπωσιάζει, εντούτοις παραμένει βελτιωμένη κατά 10%, σε σχέση πάντα με το προκάτοχο μοντέλο.

Η υβριδική εκδοχή του Sonata φέρει αλλαγές στο αμάξωμά του, προκειμένου να βελτιωθεί η αεροδυναμική του, με τον σχετικό συντελεστή να βρίσκεται πλέον στο 0.24. Για να επιτευχθεί το παραπάνω τοποθετήθηκε μεγαλύτερη εμπρόσθια γρίλια, νέοι προφυλακτήρες, πλευρικά μαρσπιέ και νέας σχεδίασης τροχοί.

Το 2ιτρο μοτέρ βενζίνης συνεργάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων, μέσα στο οποίο υπάρχει και ένας ηλεκτρικός κινητήρας. Η συνδυαστική ισχύς του υβριδικού συστήματος είναι 193 ίπποι, ενώ η μικτή κατανάλωση ορίζεται στα 5,6 λτ./100 χλμ. Το εν λόγω σύστημα επιτρέπει στο Sonata να κινείται αμιγώς ηλεκτρικά με ταχύτητες έως και τα 120 χλμ./ώρα, παρόλο που οι μπαταρίες είναι μόνο 1.62 kWh.

Hyundai Sonata Plug-in Hybrid Electric Vehicle

Στο stand της Hyundai στην έκθεση NAIAS βρέθηκε και το Sonata Plug-in Hybrid Electric Vehicle (PHEV). Όπως και στο απλό υβριδικό, έτσι και σε αυτό που φορτίζει στην πρίζα, υπάρχουν αεροδυναμικές βελτιώσεις. Στο εσωτερικό, πάλι, τοποθετήθηκε νέος πίνακας οργάνων, αλλά και μία ένδειξη στο ταμπλό για την κατάσταση της φόρτισης της μπαταρίας.

Το υβριδικό του σύστημα αποτελείται από έναν 2λιτρο GDI κινητήρα, μπαταρίες πολυμερών λιθίου 9.8 kWh και ένα 6άρι αυτόματο κιβώτιο, στο οποίο είναι ενσωματωμένο και ένα ηλεκτρικό μοτέρ. Η συνδυαστική ισχύς του συστήματος είναι 204 ίπποι, ενώ το κορεάτικο σεντάν μπορεί να κινείται αμιγώς ηλεκτρικά για απόσταση 35,4 χλμ. (20 μίλια).

Η αστική κατανάλωση βρίσκεται στα 6,2 λτ./100 χλμ., η υπεραστική στα 5,5 λτ./100 χλμ., ενώ η μικτή ορίζεται στα 5,9 λτ./100 χλμ. Όταν η μπαταρία αδειάσει, χρειάζονται 2,5 ώρες για να φορτιστεί σε πρίζα 240V, ενώ στα 120V ο σχετικός χρόνος διπλασιάζεται.

Πηγή: autotriti.gr