Πολύ θόρυβος γίνεται γύρω από το νέο Renault Espace που έκανε το παγκόσμιο ντεμπούτο του στην έκθεση του Παρισιού, όχι μόνο για την αισθητική διαφοροποίησή του από το παρελθόν, αλλά και για άλλους λόγους.
Καταρχάς, δείχνει να είναι σημαντικά ψηλότερο από το προηγούμενο λόγω και της crossover «λογικής» του, αλλά δεν είναι. Για την ακρίβεια, στέκεται 63 χλστ. χαμηλότερα από πριν, οπότε το ύψος του είναι 1.657 χλστ. Από την άλλη, με μήκος 4.671 χλστ., είναι μακρύτερο κατά 16 μόλις χλστ. από πριν, ενώ διαθέτει σημαντικά βελτιωμένη αεροδυναμική (συντελεστής οπισθέλκουσας αεροδυναμικής 0.30).
Επιπλέον, ζυγίζει και 250 κιλά λιγότερο, κάτι που μεταφράζεται σε μια μείωση βάρους της τάξης του 13%, ενώ είναι και λιγότερο ενεργοβόρο κατά 20%, χάρη στη χρήση σύγχρονων μηχανικών συνόλων. Η συνολική πρόοδος αποδίδεται εν μέρει στην υιοθέτηση της νέας πλατφόρμας CMF (Common Module Family), αλλά και στη χρήση ελαφρύτερων υλικών, όπως το αλουμίνιο στις πόρτες, το πλαστικό Noryl στα εμπρός φτερά και το θερμοπλαστικό του πίσω τμήματος.
Αναφορικά με τους κινητήρες, υπάρχουν τρεις επιλογές, δύο πετρελαίου και μία βενζίνης, όλες με χωρητικότητα 1,6 λίτρων. Τα δύο dCi έχουν ισχύ 130 ή 160 ίππων, με την τελευταία να διαθέτει διπλή υπετροφοδότηση και να συνεργάζεται αποκλειστικά με 7άρι αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη EDC (Efficient Dual Clutch).
Βάσει απόδοσης, στην κορυφή της παλέτας τοποθετείται η έκδοση βενζίνης TCe 200, η οποία όπως υποδηλώνει και το όνομά της έχει απόδοση 200 ίππων και συνεργάζεται επίσης κατά αποκλειστικότητα με το κιβώτιο EDC.
Highlight αποτελεί και το σύστημα Multi-Sense, μέσου του οποίου ελέγχονται και συντονίζονται όλες οι τεχνολογικές εφαρμογές του νέου Espace. Επιπλέον, είναι υπεύθυνο και για την τεχνολογία παθητικής τετραδιεύθυνσης 4Control, μια τεχνολογία που είδαμε και στην Laguna.
Οι άνθρωποι της Renault υπόσχονται και αναβάθμιση της ποιότητας κατασκευής του εσωτερικού, αλλά και βελτιωμένα επίπεδα άνεσης και πρακτικότητας για τους έως και 7 επιβάτες.
Για παράδειγμα, οι δύο πίσω σειρές καθισμάτων, όταν αναδιπλώνονται «βυθίζονται» μέσα στο δάπεδο, δημιουργώντας μια επίπεδη επιφάνεια φόρτωσης. Προηγμένη, τέλος, αναμένεται να είναι και η προσφερόμενη ασφάλεια μέσα στο νέο Espace, με τη Renault να το εξοπλίζει με ό,τι πιο νέο υπάρχει στην αγορά.
Πηγή: autotriti.gr