Πρεμιέρα για τον αθόρυβο diesel στο Astra GTC: Ο νέος 1.6 CDTI προσφέρει τώρα ισχυρές και «καθαρές» επιδόσεις στο σπορ Astra GTC. Ο turbo diesel των 100 kW/136 hp με μέγιστη ροπή 320 Nm διατίθεται για όλη την οικογένεια Astra. Αντικαθιστά τον 1.7 CDTI και αποδίδει περισσότερη ισχύ και υψηλότερη ροπή από λιγότερα κυβικά.
Ο 1.6 CDTI καταναλώνει μόλις 4,1 lit diesel / 100 km με εκπομπές CO2109 g/km. Με τις τιμές αυτές, το Astra GTC αποκτά τη Γερμανική ετικέτα ενεργειακής κλάσης Α, ενώ με τις ισχυρές επιδόσεις του, ο turbo diesel δικαιολογεί απόλυτα το σπορ χαρακτήρα του coupé.
Η νεότερη γενιά του αλουμινένιου turbo παράγει μέγιστη ροπή 320 Nm – 20 Nm παραπάνω από το προηγούμενο μοντέλο των 1.7 lit με 130 hp. Ο αθόρυβος diesel αποδίδει περισσότερη ισχύ από την προηγούμενη γενιά παρά το μικρότερο κυβισμό του. Με ιπποδύναμη αυξημένη κατά 6 hp, το Astra GTC επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε 10,2 δευτ. Η εν κινήσει επιτάχυνση (ρεπρίζ) 80 – 120 km/h με 5η σχέση επιτυγχάνεται σε 8,9 αντί 10,5 δευτ. της προηγούμενης έκδοσης και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 198 km/h.
Η Opel ανανέωσε την οικογένεια κινητήρων του Astra GTC σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα. Η ποικίλη γκάμα ολοκληρώνεται με τον κορυφαίο OPC 206 kW/280 hp, τον υψηλών επιδόσεων diesel 2.0 BiTurbo CDTI με 143 kW/195 hp και μέγιστη ροπή 400 Nm, τον ισχυρό 1.6 ECOTEC Direct Injection Turbo με 125 kW/170 hp και 147 kW/200 hp και τον αθόρυβο 1.6 CDTI με 100 kW/136 hp.
Ο νέος κινητήρας 1.6 CDTI διατίθεται με Start/Stop και ένα σύστημα ανάκτησης ενέργειας μέσω πέδησης στάνταρ, ενώ συνδυάζεται με το πιο εξελιγμένο, βελτιωμένο 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο, που εγγυάται υψηλότερη άνεση στις αλλαγές σχέσεων. Μία σειρά βελτιώσεων στα εξαρτήματα του κιβωτίου, τον επιλογέα και το σύστημα ενσωμάτωσής τους στο όχημα, είχαν σαν αποτέλεσμα σημαντικές βελτιώσεις στον τομέα της άνεσης.
Ο αποδοτικός, αθόρυβος diesel της Opel είναι ο πρώτος στη γκάμα του Astra που ήδη πληροί τις μελλοντικές προδιαγραφές Euro 6, όντας ο καθαρότερος diesel που έχει κατασκευάσει ποτέ η εταιρία. Ο κινητήρας αυτός είναι ο καλύτερος στην κατηγορία σε χαρακτηριστικά θορύβων και κραδασμών χάρη στο βελτιστοποιημένο σχεδιασμό των εξαρτημάτων και μία ιδιαίτερα αποδοτική διαδικασία καύσης με πολλαπλό ψεκασμό.
Στις ισχυρές και «καθαρές» επιδόσεις του συμβάλλουν επίσης ο υπερσυμπιεστής VTG (τουρμπίνα μεταβλητής γεωμετρίας), το σύστημα ψεκασμού common rail υψηλής πίεσης και το σύστημα μετεπεξεργασίας καυσαερίων NOx (LNT). Το LNT προηγείται στην εξαγωγή του φίλτρου σωματιδίων diesel και μπορεί να συγκρατήσει και να μειώσει τα οξείδια του αζώτου από τα καυσαέρια, αποτελώντας μία καθαρή λύση που δεν καταλαμβάνει πολύ χώρο.