Η Renault διευρύνει τη γκάμα των υβριδικών της, παρουσιάζοντας τρία νέα μοντέλα εφοδιασμένα με τεχνολογία E-Tech. Το λανσάρισμα της μικρο-υβριδικής (12V) έκδοσης, των Arkana και Captur, ολοκληρώνει τη γκάμα των συστημάτων κίνησης, προσφέροντας κάθε δυνατή επιλογή εξηλεκτρισμού, που ικανοποιεί όλες τις ανάγκες, παραμένοντας προσιτή.
Τεχνολογία E-Tech
Εξελιγμένη και πατενταρισμένη από τη Renault Engineering, η τεχνολογία E-Tech Hybrid συνδυάζει την λειτουργία δύο ηλεκτροκινητήρων, ένα αυτόματο κιβώτιο και έναν κινητήρα εσωτερικής καύσεως 1,6 λτ. Στην τεχνολογία E-Tech Plug-in Hybrid, η μπαταρία διαθέτει αυξημένη χωρητικότητα ώστε να εξασφαλίζει μέγιστη χρήση της ηλεκτροκίνησης, σε καθημερινή βάση. Η συγκεκριμένη τεχνολογία της επιτυγχάνει:
– Έως και 80% ηλεκτρική οδήγηση στην πόλη και έως 40% λιγότερη κατανάλωση καυσίμου σε σχέση με ένα συμβατικό κινητήρα βενζίνης.
– Έως και 65 χλμ. αυτονομίας, αμιγώς ηλεκτροκίνητα, σε αστικό περιβάλλον, με μέγιστη ταχύτητα έως και 135 χλμ./ώρα, με τον υβριδικό κινητήρα E-Tech Plug-in. Επιπλέον, προσφέρει όλα τα πλεονεκτήματα ενός ηλεκτροκινητήρα: αθόρυβη εκκίνηση και ανάκτηση ενεργείας της μπαταρίας κατά την επιβράδυνση και το φρενάρισμα, για οδηγική απόλαυση και μέγιστη οικονομία.
Arkana E-Tech Hybrid
Πρόκειται για ένα SUV coupé με ‘high-tech’ εσωτερικό και πολλές δυνατότητες διαμόρφωσης, που το καθιστούν ιδανικό για τη μεταφορά μιας οικογένειας με όλες τις αποσκευές της. Το Arkana διατίθεται σε μία νέα υβριδική έκδοση με τον κινητήρα E-Tech των 140 ίππων και μπαταρία 1.2 kWh (230V). Τη γκάμα συμπληρώνει και μία ακόμα έκδοση με μικρο-υβριδικό (12V) σύστημα, που συνδυάζεται με τον κινητήρα 1.3 TCe των 140 και 160 ίππων.
Captur E-Tech Hybrid
Το Captur προσφέρεται, πλέον, και σε έκδοση με κινητήρα E-Tech Hybrid, που έρχεται να συμπληρώσει την έκδοση E-Tech Plug-In Hybrid. Ο συγκεκριμένος κινητήρας προσφέρει εξαιρετικό βαθμό απόκρισης, χάρη στην μπαταρία των 1.2 kWh, αποδίδοντας συνδυαστική ισχύ 140 ίππων. Το νέο μοντέλο είναι ενδιαφέρον οδηγικά και εξασφαλίζει χαμηλή κατανάλωση και εκπομπές ρύπων. Παράλληλα, το μικρο-υβριδικό (12V) σύστημα κίνησης, συνδυάζεται με τον βενζινοκινητήρα 1.3 TCe, καθιστώντας τη γκάμα του Captur πλήρως και εξηλεκτρισμένη.
Το Captur προσφέρεται πλέον και στη σπορ έκδοση R.S. Line. Η συγκεκριμένη έκδοση διαθέτει ειδική λογοτύπηση, ανασχεδιασμένους εμπρός και πίσω προφυλακτήρες, σποϊλερ τύπου F1 και ζάντες αλουμινίου ειδικής σχεδίασης. Στο εσωτερικό, ξεχωρίζουν η μαύρη οροφή, οι ειδικές ταπετσαρίες, η επένδυση του τιμονιού με τις κόκκινες ραφές, τα διακοσμητικά μοτίβα σε carbon look και οι χειρολαβές αλουμινίου. Το υψηλό επίπεδο εξοπλισμού της έκδοσης, εξασφαλίζει ένα μοναδικό σπορ περιβάλλον στο εσωτερικό του μοντέλου, ανεξαρτήτως κινητήρα.
Megane Hatch E-Tech Plug-In Hybrid
Το νέο Megane προσφέρει ανασχεδιασμένο, πιο εργονομικό εσωτερικό, καθώς και up to date τεχνολογίες σε ό,τι αφορά τις δυνατότητες δικτύωσης, πολυμέσων και βοηθημάτων οδήγησης.
Μετά την έκδοση Sports Tourer, είναι η σειρά του Megane hatchback να εφοδιαστεί με τον κινητήρα E-Tech Plug-in Hybrid, που συνδυάζει τα πλεονεκτήματα της ηλεκτροκίνησης, χωρίς να απαιτεί συμβιβασμούς στην αυτονομία. Με απόδοση 160 ίππων, αυτό το σύστημα κίνησης διαθέτει μπαταρία χωρητικότητας 9.8 kWh (400V) και εξασφαλίζει ηλεκτρική αυτονομία έως και 50 χλμ (WLTP) και πάνω από 65 χιλιόμετρα για οδήγηση στον αστικό κύκλο.
Τα νέα υβριδικά Renault θα είναι διαθέσιμα στην ευρωπαϊκή αγορά το πρώτο 6μηνο του 2021.
Νίκος Τσάδαρης