Η BMW ετοιμάζει τη νέα γενιά της Σειρά 5 -η οποία θα είναι ελαφρύτερη από την υπάρχουσα- ενώ προβλέπεται να λανσαριστεί μέχρι το 2017, τροφοδοτούμενη ακόμα και από 3κύλινδρα μοτέρ 1,5 λτ.
Μπορεί αυτήν την περίοδο να έχει πέσει λίγο περισσότερο βάρος στην ηλεκτροκίνηση και τη Σειρά «i», και ο καταναλωτής σε ευρωπαϊκό επίπεδο να βλέπει στην 3άρα ένα μοντέλο της μεγάλης κατηγορίας, αυτό, ωστόσο, δεν σημαίνει ότι οι άνθρωποι της BMW έχουν παραμελήσει τη ναυαρχίδα που ακούει στο όνομα 5άρα.
Απεναντίας, το καλοκαίρι του 2016 πρόκειται να μας παρουσιάσουν τη νέα της γενιά, ενώ από τις αρχές του 2017 αναμένεται το μοντέλο να ξεκινήσει την εμπορική του πορεία.
Σε γνώριμα σχεδιαστικά μονοπάτια
Από τις ηλεκτρονικά επεξεργασμένες, κατασκοπευτικές φωτογραφίες και τις έως τώρα πληροφορίες θα έλεγε κανείς ότι το σχεδιαστικό τμήμα της BMW μένει σε γνώριμα μονοπάτια, αφού οι εμφανισιακές διαφορές με το υπάρχον μοντέλο είναι μάλλον μικρές.
Συγκεκριμένα, πιο μακρόστενα είναι τα μπροστινά φανάρια τα οποία πλέον ακουμπούν στα «νεφρά» της μάσκας που με τη σειρά της είναι πιο τρισδιάστατη, στο πλάι ευδιάκριτη είναι η σχισμή της «αεροκουρτίνας», μία λύση που υιοθετείται από τους αεροδυναμιστές του βαυαρικού οίκου, ενώ πιο πίσω ο προφυλακτήρας διαθέτει ένα μικρό «χειλάκι» (χαμηλά και παράλληλα στο έδαφος) προκειμένου η ροή του αέρα να είναι πιο ομαλή.
Εκτεταμένη δίαιτα
Ίσως να μην της φαίνεται εξωτερικά, άλλωστε οι διαστάσεις της δεν θα διαφέρουν από αυτές της υπάρχουσας γενιάς, ωστόσο η επόμενη BMW Σειρά 5 έχει υποστεί εκτεταμένη δίαιτα η οποία αναμένεται να έχει όφελος τόσο στην κατανάλωση, όσο και στα δυναμικά της οδηγικά χαρακτηριστικά.
Για την ακρίβεια, θα είναι 100 κιλά ελαφρύτερη χάρη στην εκτεταμένη χρήση ελαφριών υλικών όμως αλουμίνιο, κάρμπον και μαγνήσιο, ενώ σύμφωνα με πληροφορίες μας το 30% της μείωσης του βάρους θα προέρχεται από τα καθίσματα, τα υλικά στο εσωτερικό και τους τροχούς. Ωστόσο, σε καμία περίπτωση δεν θα γίνει στα ηχομονωτικά υλικά και έτσι το εσωτερικό θα είναι ακόμη πιο ήσυχο και απομονωμένο από τους εξωτερικούς θορύβους.
Με 3κύλινδρο 1.500άρη κινητήρα
Αν το έλεγες πριν 2-3 χρόνια, ότι δηλαδή η 5άρα θα φορά κάτω από το καπό της έναν 1.500άρη κινητήρα 3 κυλίνδρων, θα έλεγες μάλλον πως είναι ψέμα.
Όμως, να, που και αυτά συμβαίνουν. Την ακριβή του ιπποδύναμη δεν την γνωρίζουμε, σύμφωνα με τις πληροφορίες όμως θα φτάνει ακόμη και τους 200 ίππους! Πέρα από αυτόν, το 2015 θα δούμε και τη νέα γενιά των 2λιτρων 4κύλινδρων κινητήρων της του γκρουπ, ενώ στα 3 λίτρα αυτοί θα είναι 6κύλινδροι.
Μάλιστα, τόσο οι 3κύλινδροι, όσο και οι τετρακύλινδροι κινητήρες θα μπορούν να τοποθετηθούν κατά τον εγκάρσιο ή τον διαμήκη άξονα, ενώ αξιοσημείωτο είναι πως το 60% των μερών των κινητήρων diesel και βενζίνης θα είναι κοινό προκειμένου να μειωθούν τα κόστη παραγωγής.
Τέλος, σημειώστε πως η 5άρα θα διατίθεται για πρώτη φορά και ως Plug-in Hybridm το υβριδικό σύστημα της οποίας θα προέρχεται από την X5. Αμιγώς ηλεκτρικά θα μπορεί να κινηθεί για συνολικά 30 χιλιόμετρα.
Προηγμένη τεχνολογικά
Μέχρι το 2016 που θα παρουσιαστεί επίσημα πολλές θα είναι οι βελτιώσεις στο τεχνολογικό της κομμάτι. Ωστόσο, σίγουρο έως τώρα είναι πως η επόμενη γενιάς της Σειρά 5 θα διαθέτει αυτόματο κιβώτιο που σε συνδυασμό με το Navi θα επιλέγει την καταλληλότερη σχέση, κάμερα στο μπροστινό μέρος που θα «διαβάζει» το δρόμο, φώτα τεχνολογίας laser και πληθώρα ηλεκτρονικών που θα μεταβάλλουν τα οδηγικά της χαρακτηριστικά.
Πηγή: autotriti.gr