Ο όμιλος FIAT θα επενδύσει 9 δισ. ευρώ για τη δημιουργία νέων μοντέλων, όπως, μεταξύ άλλων, το Panda, το 500X, τη Maserati Levante, την Alfa Romeo 4C Spider και την Alfa Romeo Giulia.
Σύμφωνα με δημοσιεύματα, ο ιταλικός όμιλος ετοιμάζεται να «ρίξει» στις εγκαταστάσεις του 9 δισ. ευρώ τα επόμενα χρόνια, προκειμένου να λανσάρει όσο το δυνατόν περισσότερα νέα μοντέλα, σε όλες τις κατηγορίες οχημάτων, από τα πιο οικονομικά μέχρι και τα πιο πολυτελή. Ειδικότερα, όσον αφορά τη FIAT, αναμένεται να δούμε νέες εκδόσεις του 500 και του Panda, ενώ φήμες θέλουν μια νέα 5θυρη εκδοχή του 500 να αντικαθιστά το Punto. Επίσης, ετοιμάζεται και η έκδοση SUV του μοδάτου μίνι της. Το νέο 500X, προβλέπεται να αποκαλυφθεί και επίσημα το 2014, ώστε προς τα τέλη της χρονιάς να πάρει το δρόμο του για τα showroom της FIAT στην Ευρώπη. Από πλευράς αισθητικής, το νέο μικρό Ιταλικό SUV θα αποκτήσει τις γνώριμες στρογγυλεμένες γραμμές του 500, θα είναι 5θυρο, ενώ θα φέρει και τα ίδια, διπλά εμπρόσθια φωτιστικά.
Από την άλλη, σχετικά με την Alfa Romeo ο όμιλος θέλει μέχρι το 2016 να λανσάρει και τη νέα πισωκίνητη Alfa Romeo Giulia, αντικαταστάτρια της 159. Επιπλέον, η νέα 4C Spider είναι στα «σκαριά», με σχεδιαστική βάση την coupe έκδοση, ενώ, σύμφωνα με πληροφορίες, θα διαθέτει μια αποσπώμενη ελαφριά οροφή από ανθρακόνημα. Επίσης, οι πηγές αναφέρουν ότι το εν λόγω roadster μοντέλο αναμένεται να παρουσιαστεί τον Μάρτιο στο Σαλόνι της Γενεύης.
Όσον αφορά την «πολυτελή οικογένεια» του ομίλου, οι φήμες αναφέρουν ότι ως το 2015 θα κυκλοφορήσει το νέο SUV της Maserati, που θα είναι εξ ολοκλήρου από αλουμίνιο και θα δανειστεί στοιχεία από τα νέα μοντέλα Quattroporte, Ghibli και από το πρωτότυπο Kubang. Ως προς τα μηχανικά σύνολα, η Levante θα κυκλοφορήσει με τρεις κινητήρες, έναν διπλό-turbo 3,0 λτ. V6, που θα αποδίδει 410 ίππους κι 550 Nm ροπής, καθώς κι έναν επίσης διπλό-turbo 3,8 λτ. V8 με 530 ίππους και 710 Nm ροπής. Επιπλέον θα υπάρχει κι ένα turbo-diesel μοτέρ V6 με 275 ίππους και 600 Nm ροπής, διαθέσιμο μόνο στην Ευρώπη. Σημειωτέον ότι όλοι οι κινητήρες θα συνδυάζονται με 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο, το οποίο θα μεταφέρει την κίνηση και στους δύο άξονες, μέσω του νέου συστήματος 4κίνησης της Maserati.
Πηγή: autotriti.gr