H Porsche έχει ήδη αποφασίσει να παρουσιάσει μία υβριδική παραλλαγή για κάθε μοντέλο της γκάμας της, με στόχο να μειώσει το μέσο όρο των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα έως και το 2015.
Όπως χαρακτηριστικά διαβεβαίωσε ο υπεύθυνος εξέλιξης της Porsche, Wolfgang Duerheimer, η εταιρεία πρόκειται να παρουσιάζει από εδώ και στο εξής και μία υβριδική έκδοση για κάθε νέο μοντέλο που θα εντάσσεται στη γκάμα της ή που θα αντικαθίσταται με νέο. Ήδη, η αρχή έχει γίνει με την Cayenne, ενώ μέσα στο 2011 τον ίδιο ακριβώς… δρόμο θα ακολουθήσει και η Panamera, η οποία θα υιοθετεί το υβριδικό σύστημα κίνησης του επιτυχημένου SUV της μάρκας. Ασφαλώς, το επόμενο χτύπημα για τους Γερμανούς, όπως έχει ήδη ανακοινωθεί, είναι η 918 Spyder, ένα εξωτικό super car με οικολογική συνείδηση! Στα πλαίσια των ολοένα και αυστηρότερων νορμών σε σχέση με τις εκπομπές ρύπων, ο Wolfgang Duerheimer δε δίστασε να δηλώσει με κατηγορηματικό μάλιστα τρόπο πως «αν οι προδιαγραφές γίνουν ακόμα πιο αυστηρές, οι κινητήρες μας αναγκαστικά θα μικρύνουν και ενδεχομένως να έχουν τέσσερις κυλίνδρους. Το σημαντικότερο όμως είναι να διαθέτουν τη σωστή απόδοση, με εκείνους της 911 να αποτελούν πάντα την αιχμή του δόρατος».
Στο ίδιο μήκος κύματος, η Porsche αναμένεται να εστιάσει την προσοχή της σε μία ακόμα παράμετρο που συνδέεται άμεσα με τον τομέα της κατανάλωσης και – επομένως- τους ρύπους: το βάρος. Στόχος των Γερμανών, σύμφωνα πάντα με τον υπεύθυνο εξέλιξης της μάρκας, είναι κάθε νέο μοντέλο που θα παρουσιάζεται να είναι ελαφρύτερο από τον προκάτοχό του κατά 10%, στόχος όμως που όπως ο ίδιος ομολογεί είναι αρκετά δύσκολος με δεδομένες τις σύγχρονες απαιτήσεις στους τομείς της ασφάλειας και της άνεσης. Ωστόσο, η εταιρεία ήδη επενδύει μεγάλα ποσά στην τεχνολογία των ανθρακονημάτων, η χρήση των οποίων αναμένεται να επεκταθεί σε όλα της τα μοντέλα σε πέντε χρόνια από σήμερα.
Πηγή: 4troxoi.gr