Μέχρι σήμερα, έχουν παρουσιαστεί, ούτε λίγο ούτε πολύ, 5 διαφορετικά πρωτότυπα που σχετίζονται με το τρίτης γενιάς Smart Fortwo. Ο αστικός προσανατολισμός του βέβαια παραμένει ο ίδιος, όμως ο χαρακτήρας της επόμενης γενιάς Smart Fortwo, το οποίο θα βγει το 2014, θα αλλάξει σημαντικά. Σε μεγάλο βαθμό αυτό οφείλεται και στο ότι το trendy γερμανικό μίνι θα έχει «κοινή πορεία» με το επόμενης γενιάς Renault Twingo.
Στην ηλεκτρονικά επεξεργασμένη κατασκοπευτική φωτογραφία βλέπουμε ότι η εικόνα του νέου μοντέλου παραπέμπει περισσότερο σε όχημα 2 όγκων. Έτσι, το 3ης γενιάς Smart Fortwo δεν έχει τόσο έντονη κλίση στις εμπρός κολώνες και το μπροστινό μέρος.
Συνολικά το ρύγχος του αυτοκινήτου είναι μεγαλύτερο σε μήκος και η συνολική διαμόρφωση έχει να κάνει φυσικά και με τις νέες νόρμες για την προστασία των πεζών από τις συγκρούσεις.
Εμφανώς μεγαλύτερη είναι και η μάσκα, που φιλοξενεί το ευμεγέθες λογότυπο της γερμανικής φίρμας. Τη διαφορά κάνουν και οι μεγαλύτεροι και πιο επιβλητικοί προβολείς. Το περίγραμμα, του κάτω μέρους τους, ενσωματώνει LED φώτα ημέρας, κάνοντας τα φώτα να δείχνουν ακόμα πιο εντυπωσιακά.
Από την άλλη, σύμφωνα με πληροφορίες, ο ατσάλινος κλωβός ασφαλείας Tridion παραμένει και πάνω του θα συνεχίσουν να προσαρτούνται τα πλαστικά μέρη του αμαξώματος. Ωστόσο η πισωκίνητη/πισωμήχανη πλατφόρμα είναι καινούργια με ευρεία χρήση ατσαλιού υψηλής αντοχής για ακαμψία, ασφάλεια και χαμηλό βάρος.
Επίσης, το Smart Fortwo διατηρεί τις λιλιπούτειες διαστάσεις του, με το μήκος να και πάλι κάτω από τα 3 μέτρα (2,97 μ). Το ύψος παραμένει στα 1,53 μ., αλλά το πλάτος έχει κερδίσει 10 εκατοστά φτάνοντας τα 1.660 χλστ.! Σαν αποτέλεσμα αισθητά διευρυμένα θα είναι τα μετατρόχια, με το μπροστινό στα 1.390 χλστ. και το πίσω στα 1.480 χλστ. Τα φαρδιά μετατρόχια υπόσχονται σταθερότητα στις μεγάλες ταχύτητες και ειδικά στις απότομες αλλαγές πορείας.
Όσον αφορά τους κινητήρες, το νέο Smart Fortwo θα τροφοδοτείται από έναν εγκάρσια και πίσω τοποθετημένο 3κύλινδρο κινητήρα 1.000 κ.εκ με άμεσο ψεκασμό, που έχει εξελιχθεί από κοινού με τη Renault. H ατμοσφαιρική έκδοση θα έχει απόδοση 70 ίππων, ενώ η τούρμπο θα φτάνει τους 85 ίππους.
Επιπλέον για πρώτη φορά, το νέο Smart δεν θα έχει κινητήρα πετρελαίου! Ωστόσο θα υπάρχει ηλεκτροκίνητη έκδοση, που θα εξελιχθεί σε συνεργασία με την Tesla.
Μια ακόμη πρωτοτυπία έχει να κάνει με την παρουσία στάνταρ χειροκίνητου κιβωτίου 6 σχέσεων. Προαιρετικά θα είναι διαθέσιμο ένα νέο 7τάχυτο ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη της Getrag.
Πηγή: autotriti.gr