Η Land Rover επιβεβαίωσε ότι δεν θα συνεχίσει την παραγωγή του Defender, για «λόγους νομοθεσίας», χωρίς να εξηγεί περαιτέρω τι σημαίνει αυτό.
Εικάζεται, ότι το εν λόγω «off road» είναι ενεργοβόρο, κάτι που δεν ταιριάζει με τις νέες «πράσινες» τάσεις των αυτοκινητοβιομηχανιών και τις επιταγές της ΕΕ.
Επίσης, η Land Rover δήλωσε ότι το 2015 θα τερματίσει την εμπορική του πορεία, ενώ ο αντικαταστάτης του δεν θα λανσαριστεί νωρίτερα από το 2019.
Από την άλλη, αξίζει να σημειωθεί ότι το 2011 στη Φρανκφούρτη είχε παρουσιαστεί το εικονιζόμενο concept DC100, το οποίο θεωρήθηκε ο προάγγελος της νέας γενιάς του Defender, όμως τελικά κάτι τέτοιο μάλλον δεν θα πραγματοποιηθεί.
Αντιθέτως η εταιρεία θέλει να δημιουργήσει ένα καινούργιο SUV (πιο premium), βασισμένο στις νέες ελαφρύτερες πλατφόρμες από αλουμίνιο.
Τέλος, αξίζει να θυμηθούμε ότι το πρώτο «off road» λανσαρίστηκε από τη Land Rover το 1948, ενώ η σημερινή μορφή του Defender ξεκίνησε το 1983, πουλώντας μέχρι τώρα 2 εκατ. μονάδες συνολικά.
Ωστόσο, μέσα στο 2013 έχουν πουληθεί στην Ευρώπη, σύμφωνα με την JATO Dynamics, μόνο 561 μοντέλα.
Πηγή: autotriti.gr