Δύο μελλοντικά μοντέλα αποτελούν τη σωστή επιλογή για τους «δραστήριους» οικογενειάρχες που εκτός από άφθονους χώρους θέλουν το αυτοκίνητό τους να έχει και αυξημένη απόσταση από το έδαφος.
Αυτά τα στοιχεία θα μπορέσουν να τα βρουν στα μελλοντικά Skoda Octavia Scout και Volkswagen Golf Alltrack.
Η Skoda με τις εκδόσεις Scout, ή ακόμη και με το Yeti έχει καταφέρει να φτιάξει ένα ισχυρό προφίλ στην εν λόγω κατηγορία (αυτή των υπερυψωμένων επιβατικών και των crossover γενικότερα), ωστόσο η Volkswagen με την έκδοση Country του Golf πρώτης γενιάς ήταν ίσως ο προπομπός της. Φυσικά, και αυτή με τη σειρά της έχει πολύ έντονη παρουσία με τις «Cross» εκδόσεις της ως είθισται να τις ονομάζει.
Με περιβολή crossover
Κοινός τόπος των δύο μοντέλων είναι όπως φαίνεται από τις ηλεκτρονικά επεξεργασμένες, «κατασκοπευτικές» εικόνες η «crossover» περιβολή τους. Ξεχωρίζουμε τα πλαστικά προστατευτικά στο πλάι, την αυξημένη απόσταση από το έδαφος (180 εκ.) και τις ράγες στην οροφή.
Από εκεί και πέρα, το Skoda Octavia Scout δεν διαφοροποιείται από το Octavia Combi που κυκλοφορεί ήδη, ενώ το Golf Alltrack παραπέμπει στο πρωτότυπο Golf Sportvan το οποίο παρουσιάστηκε στην έκθεση της Γενεύης. Έτσι, επί της ουσίας χαρακτηριστικό του είναι η «πολυμορφική» σχεδίαση και οι άφθονοι χώροι στο εσωτερικό.
Ευρύχωρα και άνετα
Αμφότερα τα μοντέλα πατούν στην πλατφόρμα MQB του ομίλου που σημαίνει ότι ανάμεσά τους μπορούμε να βρούμε αρκετά κοινά χαρακτηριστικά.
Όσον αφορά στις εξωτερικές τους διαστάσεις, το Golf Alltrack (ή CrossGolf εφόσον η ονομασία του δεν έχει επισημοποιηθεί) θα έχει μήκος 4,38μ., μεταξόνιο 2,68μ. και αυξημένη απόσταση από το έδαφος (180 εκ.).
Το Octavia Scout από την άλλη θα είναι μακρύτερο σε μήκος (4,66 μ.) με το ίδιο όμως μεταξόνιο και μεγαλύτερο χώρο αποσκευών. Συγκεκριμένα, στο Golf Alltrack αυτός θα ανέρχεται στα 498 λίτρα, ενώ στο Octavia Scout θα είναι 92 λίτρα μεγαλύτερος (590 λτ.).
Όσον αφορά στους χώρους για τους επιβάτες, και στις δύο περιπτώσεις αναμένεται να είναι άφθονοι προκειμένου να καλύψουν τις ανάγκες μιας πολυμελούς οικογένειας.
Με οικονομικούς και αποδοτικούς κινητήρες
Κάτω από το καπό των δύο μοντέλων θα τοποθετηθούν οι πιο σύγχρονοι TSI και TDI κινητήρες του Volkswagen γκρουπ.
Συγκεκριμένα, ο 1,4 TSI των 140 ίππων με το σύστημα απενεργοποίησης των κυλίνδρων θα αποτελεί τη βάση, έπειτα θα ακολουθεί ο 1,8 TSI των 180 ίππων, ενώ στους diesel το πιθανότερο είναι να δούμε τον 2,0 TDI των 150 λίτρων. Αναφορικά με τη μετάδοση της κίνησης, αυτή θα δίνεται και στους 4 τροχούς μέσω ενός 5ης γενιάς συμπλέκτη Haldex, όπως συμβαίνει με το Golf 4Motion.
Πηγή: autotriti.gr