Το Σάββατο στις ΗΠΑ γιορτάζεται η ημέρα του μπέικον και έτσι η Ford αποφάσισε να παρουσιάσει μια διαφορετική εκδοχή του Fiesta, έχοντας βέβαια την έγκριση του CEO μιας μεγάλης αλλαντοβιομηχανίας.
Έτσι φτιάχτηκε το Fiesta Bacon, το πρώτο βαμμένο όχημα με πικάντικα χρώματα για να δώσει μια νότα αλλιώτικη στην εκδήλωση, όντας ταυτόχρονα και μια «έξυπνη» ιδέα μάρκετινγκ.
Παράλληλα, μια τέτοια κίνηση αποδεικνύει τη νέα τάση των αυτοκινητοβιομηχανιών για πιο έντονη εξατομίκευση και προσαρμογή του οχήματος στις επιθυμίες και ορέξεις των υποψήφιων αγοραστών.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το συγκεκριμένο «Wrap Bacon» Fiesta θα δημοπρατηθεί στην εκδήλωση του Σαββατοκύριακου, ενώ υπάρχουν και άλλες τρεις παραλλαγές για τους ενδιαφερόμενους, που ετοιμάστηκαν με λιγότερο «προκλητικό» χρωματισμό, αλλά την ίδια θεματική και «νοστιμιά».
Πηγή: autotriti.gr