Στους κύκλους εντός της Mercedes-Benz, είναι γνωστό με την κωδική ονομασία City G. Το νέο τετρακίνητο πρότζεκτ από τη Στουτγκάρδη, προορίζεται να είναι φθηνότερο και μικρότερο από την επερχόμενη Μercedes GLA, που βασίζεται στο πάτωμα και τα μηχανικά μέρη της νέας Α-Class.
Η εξέλιξη του νέου μικρού τετρακίνητου μοντέλου, που θα είναι πάνω-κάτω στο μέγεθος ενός VW Polo, έχει ξεκινήσει και σίγουρα αυτό δεν είναι τυχαία, αφού τελευταία παρατηρείται μεγάλη κινητικότητα στην κατηγορία των μικρών crossover-SUV (βλέπε τα επερχόμενα Peugeot 2008, Renault Captur). Βέβαια, το City G αναμένεται να έχει πιο σκληροτράχηλο χαρακτήρα, ανάλογο του Suzuki Jimny.
Αυτό γίνεται εμφανές και από τη σχεδίαση του μοντέλου, όπως αποκαλύπτεται από τις πρώτες ηλεκτρονικά επεξεργασμένες «κατασκοπευτικές» φωτογραφίες.
Με στιλ G-Wagen
To νέο μικρό τετρακίνητο μοντέλο της Mercedes-Benz έχει σαφείς σχεδιαστικές επιρροές από την αειθαλή G-Class (έχει συμπληρώσει 34 χρόνια) και οι έντονες ακμές του μπορεί να μην του προσδίδουν χάρη, καταφέρνουν όμως να αναδεικνύουν το σκληροτράχηλο χαρακτήρα του.
Με μήκος κοντά στα 4,1 μ., το City G δείχνει να αποτελεί τη σχεδιαστική εξέλιξη της G-Class στο παρόν, ενώ έχει και αρκετά στοιχεία από το πρωτότυπο Ener G Force, που παρουσιάστηκε στην έκθεση του Λος Αντζελες.
Από τις κατασκοπευτικές φωτογραφίες, το City G δείχνει να συνδυάζει αρμονικά τα παραδοσιακά στοιχεία της G-Class με τις σύγχρονες επιταγές της σχεδίασης και της αισθητικής.
Ειδικά το εμπρόσθιο μέρος, είναι όσο κομψό και δυναμικό χρειάζεται για να προκαλέσει το ενδιαφέρον και να κλέψει τις εντυπώσεις.
Η τοποθέτηση της ρεζέρβας στην πίσω πόρτα είναι ένα ακόμη χαρακτηριστικό, που θέλει να τονίσει το δυναμικό χαρακτήρα του μοντέλου.
Με νέο πάτωμα
Το νέο όχημα θα χρησιμοποιήσει μια πλατφόρμα, που εξελίσσεται μαζί με τον όμιλο Renault-Nissan και μπορεί να υποστηρίξει τουλάχιστον δύο διαφορετικά μήκη μεταξονίου και μεταβλητό πλάτος, τη στιγμή που μπορεί να τοποθετηθεί σε προσθιοκίνητες και τετρακίνητες εκδόσεις. Η πλατφόρμα έχει την κωδική ονομασία JC1 (Joint Compact 1st generation).
Είναι μάλιστα πολύ πιθανό, στο θέμα της τετρακίνησης, να επιλεχθεί αυτή που λανσαρίστηκε στη Mercedes A45 AMG και έχει εξελιχθεί ειδικά για μοντέλα με εγκάρσια τοποθετημένο κινητήρα.
Και το μικρό μέγεθος του City G ουσιαστικά υποχρεώνει τους τεχνικούς για την τοποθέτηση του κινητήρα με αυτόν τον τρόπο, για να εξασφαλίζεται μεγαλύτερος χώρος για την καμπίνα των επιβατών.
Με οικονομικούς κινητήρες
Η γκάμα κινητήρων θα περιλαμβάνει νέους 4κύλινδρους κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου, όλους με άμεσο ψεκασμό. Είναι σχεδόν βέβαιο πως, οι βενζινοκινητήρες όπως και οι diesel, θα διαθέτουν τούρμπο.
Οι νέοι κινητήρες είναι προς το παρόν σε εξέλιξη σαν μέρος της συνεργασίας με τον όμιλο Renault-Nissan και σίγουρα θα τονίσουν το γεγονός ότι, το νέο τετρακίνητο μοντέλο θα είναι μέλος της μικρής κατηγορίας.
Το νέο compact όχημα ελεύθερου χρόνου αναμένεται να βρίσκεται στις εκθέσεις των εμπόρων της Mercedes-Benz το 2016, με σκοπό να ανταγωνιστεί ευθέως το επερχόμενο μικρό SUV της Land Rover, αλλά και την έκδοση παραγωγής του πρωτοτύπου Volkswagen Taigun.
To πρωτότυπο Ener G Force
Από πλευράς μεγέθους, το Ener G-Force δεν έχει καμία σχέση με το City G, αλλά το επερχόμενο μικρό SUV της Mercedes-Benz έχει αρκετά σχεδιαστικά στοιχεία από το πρωτότυπο που παρουσιάστηκε στο Λος Άντζελες.
Άλλωστε, το Ener G Force δείχνει τη μετεξέλιξη της σχεδιαστικής «γλώσσας» που θα εφαρμόσει η Mercedes-Benz στα εκτός δρόμου μοντέλα της και ιδίως στη G-Class και κατά συνέπεια στο City G.
Για την ιστορία, το Ener-G Force διαθέτει τέσσερις ηλεκτροκινητήρες ενσωματωμένους στους τροχούς του. Η ηλεκτρική ενέργεια προέρχεται από τις κυψέλες καυσίμου που υπάρχουν στο όχημα, ενώ οι μπαταρίες του φορτίζονται σε σύντομο χρονικό διάστημα.
Πηγή: autotriti.gr