Με τη νίκη και στέψη των Πρωταθλητών Ράλι Ασφάλτου 2019 Γιώργου Αναπολιοτάκη – Αθανάσιου Τσιούκα, καθώς και των Δημήτρη και Μανώλη Κτιστάκη στην κατηγορία F2, ολοκληρώθηκε σε πανηγυρική ατμόσφαιρα στην Θήβα το Ευβοιωτικό Ράλι 2019, 5ος γύρος του Πρωταθλήματος, ένας αγώνας που με τη μεγάλη του φετινή επιτυχία έθεσε τις βάσεις όχι μόνο για την καθιέρωσή του, αλλά και για την περαιτέρω ανάπτυξή του στο μέλλον, το οποίο φαντάζει λαμπρό.
Το όραμα που μοιράστηκαν από κοινού ο Δήμος Θηβαίων με την Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.), για έναν διήμερο αγώνα με Υπερειδική στο κέντρο της πόλης (που διεξήχθη δύο φορές, και μάλιστα το Σαββατόβραδο υπό το φως των προβολέων) μπορεί να φάνταζε λίγο «τρελό», όπως είπε στην απονομή των νικητών ο Δήμαρχος της πόλης, όμως η υλοποίησή του (χάρη στις προσπάθειες των αγωνιζόμενων) δικαίωσε τους εμπνευστές του.
Η Υπερειδική διαδρομή στην καρδιά της Θήβας, προσέφερε μοναδικό θέαμα στους κατοίκους της πόλης, μαζί με την πανηγυρική εκκίνηση από την κεντρική πλατεία της πόλης, τον τερματισμό και την απονομή στο Αρχαιολογικό Μουσείο της πόλης, συνέβαλαν τα μέγιστα σε αυτή την γιορτή του μηχανοκίνητου αθλητισμού, σφραγίζοντας την συνεργασία του Σωματείου με τους φορείς της πόλης.
Στις Ειδικές Διαδρομές «Πλατανάκι» και «Λουκίσια», πάντως, διαδραματίστηκε ο αμιγώς αγωνιστικός πυρήνας του Ευβοιώτικου Ράλι. Το πρόγραμμα περιελάμβανε τρεις επαναλήψεις των δύο αυτών Ειδικών, όμως το πρώτο πέρασμα από τα Λουκίσια μετατράπηκε από την Οργάνωση σε Απλή Διαδρομή, λόγω της ανάγκης μεταφοράς στο νοσοκομείο ενός κατοίκου της περιοχής που αντιμετώπισε πρόβλημα υγείας.
Οι Αναπολιοτάκης-Τσιούκας είχαν προλάβει να ολοκληρώσουν την ΕΔ «Λουκίσια 1», κι έτσι και τυπικά πέτυχαν τον πρώτο χρόνο και στις 6 κανονικές Ειδικές. Στην πρώτη ΕΔ της Κυριακής πήραν το προβάδισμα στην κατάταξη από τους Αλυγιζάκη-Αμαξόπουλο (Mitsibishi Lancer EvoIX), οι οποίοι είχαν κερδίσει την νυχτερινή Υπερειδική.
Στην συνέχεια οι τελικοί νικητές αύξησαν σταδιακά το προβάδισμά τους στο μισό λεπτό μέχρι το τέλος, όταν οι δεύτεροι κερδίσουν και την δεύτερη Υπερειδική, που έκλεισε τον αγώνα το απόγευμα της Κυριακής.
Πίσω τους, στη μάχη της κατηγορίας C3 οι Πλάγος-Ρέντης με το κόκκινο Honda Civic Type R με σταθερούς τρίτους χρόνους έδειξαν από νωρίς τις «διαθέσεις» τους, αυξάνοντας σταδιακά την διαφορά τους από τους δεύτερους στην κατηγορία, Δημήτρη και Μανώλη Κτιστάκη (Peugeot S16 Base).
Οι εκ των πρωταγωνιστών του Πρωταθλήματος, Νίκος και Δημήτρης Καρπάνος, έκλεισαν την πεντάδα, ενώ σπουδαία ήταν η επίδοση των Σταματόπουλου-Δρίτσα (Peugeot 106 S16) που μπήκαν στην εξάδα κερδίζοντας και την κατηγορία C5. Οι Ντέκας-Χειλάκης (Citroen Saxo VTS) είχαν σταθερά όλη την ημέρα, και μέχρι τέλους, το προβάδισμα στη C4, ενώ στη δεκάδα μπήκαν και οι ταχύτατοι νικητές της C6, Μπενούκας-Λαμπράκης (Peugeot 106 S16).
Τέλος, στην κατηγορία των Ιστορικών, οι Γεροβασίλης-Βερικάκης με το πανέμορφο Fiat 131 Racing GR1 δεν απειλήθηκαν ποτέ.
Νίκος Τσάδαρης