Η Nissan θα παρουσιάσει 14 μοντέλα στο 46ο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκιο, συμπεριλαμβανομένου του IMk, ενός νέου concept μηδενικών εκπομπών ρύπων.
Παράλληλα, το Leaf e +, το Serena e-Power, το GT-R και το νέο Skyline που εξοπλίζεται με το σύστημα υποστήριξης οδηγού ProPILOT 2.0, θα παρουσιαστούν στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκιο, που θα πραγματοποιηθεί στο Tokyo Big Sight, από τις 25 Οκτωβρίου έως τις 4 Νοεμβρίου.
Πρωτότυπο IMk: Αστική μετακίνηση με μηδενικές εκπομπές ρύπων
Το IMk είναι το απόλυτο αστικό μεταφορικό μέσο, με τεχνολογίες αιχμής και την εντυπωσιακή επιτάχυνση ενός EV σε ένα συμπαγές αμάξωμα. Είναι ένα κομψό όχημα σχεδιασμένο για να απαλλάξει τον οδηγό από το άγχος, προσφέροντας ενθουσιασμό και εμπιστοσύνη σε μια ολοκαίνουργια πλατφόρμα EV.
Εξοπλισμένο με ProPILOT και απρόσκοπτες λειτουργίες συνδεσιμότητας, προσφέρει μια «οπτική» στο πώς τα αστικά οχήματα μπορεί να φαίνονται στο εγγύς μέλλον.
Serena e-Power: Ένα σύγχρονο minivan
Το minivan Serena είναι πρωτοπόρο των προηγμένων νέων τεχνολογιών, όπως το ProPILOT και το e-Power. Το μοντέλο παρουσιάστηκε το Μάρτιο του 2018, ενώ το ηλεκτροκίνητο σύστημα μετάδοσης κίνησης e-Power του Serena ονομάστηκε Τεχνολογία της Χρονιάς για το 2019, από τη Διάσκεψη Ερευνητών και Δημοσιογράφων Αυτοκινήτων της Ιαπωνίας (RJC). Έχοντας ανανεωθεί από τον περασμένο Αύγουστο, διαθέτει στάνταρ στον εξοπλισμό του μια παλέτα έξυπνων τεχνολογιών ασφάλειας. Αυτά τα νέα χαρακτηριστικά, βοηθούν στην παρακολούθηση της ασφάλειας περιμετρικά του οχήματος, παρεμβαίνοντας όταν είναι απαραίτητο. Η ανανεωμένη μάσκα εμπρός, επικοινωνεί με αποτελεσματικό τρόπο τις κορυφαίες ιδιότητες του Serena και του χαρίζει ένα ιδιαίτερα σπορ χαρακτήρα.
Νέο Nissan Skyline: Το premium σπορ σεντάν με το ProPILOT 2.0
Το όνομα Skyline είναι συνώνυμο της τεχνολογίας και του ενθουσιασμού της Nissan από τότε που κυκλοφόρησε το πρώτο μοντέλο, το 1957. Το νέο Skyline Hybrid προσφέρεται πλέον με στάνταρ το Pro-PILOT 2.0, το πρώτο σύστημα υποβοήθησης οδηγού στον κόσμο, που συνδυάζει την οδήγηση σε αυτοκινητόδρομους, με την οδήγηση χωρίς χέρια στο τιμόνι σε μια λωρίδα κυκλοφορίας.
Σχεδιασμένο για οδήγηση σε αυτοκινητόδρομο, το ProPILOT 2.0 λειτουργεί σε συνδυασμό με το σύστημα πλοήγησης του οχήματος για να βοηθήσει στο χειρισμό του αυτοκινήτου, σύμφωνα με μια προκαθορισμένη διαδρομή, σε καθορισμένους δρόμους. Παράλληλα, για πρώτη φορά, το σύστημα επιτρέπει την οδήγηση χωρίς ο οδηγός να κρατά το τιμόνι, διατηρώντας την πορεία του οχήματος σε μια λωρίδα.
Nissan Leaf e +: Ενισχυμένη εμβέλεια και απόδοση
Έχοντας πραγματοποιήσει το ντεμπούτο του πριν από λίγους μήνες, το LEAF e + προσφέρει περισσότερη αυτονομία και μεγαλύτερες επιδόσεις με ένα νέο κινητήρα. Η μπαταρία υψηλής χωρητικότητας και πυκνότητας, προσφέρει πρόσθετη εμβέλεια άνω του 40% (έως 458 χιλιόμετρα σύμφωνα με το πρότυπο WLTC Japan). Η εξαιρετική ενεργειακή απόδοση και η μεγάλη ροπή, προσφέρουν στον οδηγό του μια ακόμη πιο συναρπαστική οδηγική εμπειρία.
Nissan GT-R: Η απόλυτη οδηγική απόλαυση
Το GT-R 2020 αξιοποιεί πλήρως τις αγωνιστικές τεχνολογίες της μάρκας για ακόμα μεγαλύτερη επιτάχυνση και καλύτερο χειρισμό των επιδόσεων. Στο φετινό Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκιο, η Nissan θα παρουσιάσει το ανανεωμένο μοντέλο της επετειακής έκδοσης των πενήντα χρόνων, το GT-R 50th Anniversary , καθώς και το GT-R NISMO 2020.
GT-R 50th Anniversary : Αυτό το μοντέλο ειδικής έκδοσης, κατασκευάστηκε ως “φόρος τιμής” στον αριστοκρατικό αλλά συνάμα και σπορ χαρακτήρα του GT-R. Έχοντας γράψει μια εξαιρετική ιστορία με τις δυνατότητές του, η εν λόγω έκδοση διατίθεται με αποκλειστικά εσωτερικά και εξωτερικά στοιχεία και θα προσφέρεται σε χρωματικούς συνδυασμούς, οι οποίοι θα αντιπροσωπεύουν τα κατορθώματα του GT-R στο Ιαπωνικό GP, εκεί δηλαδή όπου το μοντέλο έμελε να κυριαρχήσει.
GT-R NISMO 2020: Το Nissan GT-R NISMO 2020 διαθέτει μοναδικό στυλ που αντανακλά την μακροχρόνια αγωνιστική φιλοσοφία του θρυλικού αγωνιστικού οίκου της φίρμας. Έχει αναρίθμητες τεχνολογίες, εμπνευσμένες από τον μηχανοκίνητο αθλητισμό, με γνώμονα τη βελτίωση της απόδοσής του μέσω της εξαιρετικής αεροδυναμικής, της ανάρτησης, των συστημάτων μετάδοσης αλλά και κίνησης, δημιουργώντας ένα απόλυτα ισορροπημένο μηχάνημα οδήγησης που είναι έτοιμο να βγει τόσο στο δρόμο, όσο και στην πίστα!
Με νέους αγωνιστικού τύπου στροβιλοσυμπιεστές, βελτιωμένο έλεγχο αλλαγής ταχυτήτων, ελαφρύτερα εξαρτήματα, μειωμένη συνολική μάζα και αναβαθμίσεις στα φρένα, τους τροχούς και τα ελαστικά, το GT-R NISMO 2020 κατάφερε να μειώσει κατά 2,5 δευτερόλεπτα τον χρόνο στην πίστα δοκιμών και εξέλιξης της μάρκας. Αξίζει να σημειωθεί ότι έχει αυξηθεί και η ήδη εντυπωσιακή σταθερότητα του μοντέλου σε υψηλές ταχύτητες, που τώρα αγγίζουν τα 300 χλμ/ώρα.
Νίκος Τσάδαρης