Παρουσιασμένο στην έκθεση του Λος Άντζελες και φτιαγμένο για ανοιχτές βόλτες στην παραλία, το νέο Beetle Cabrio τρίτης γενιάς μπορεί να μοιάζει με «υπερπαραγωγή», αλλά στην ουσία είναι ένα πολύ προσγειωμένο project.

Κατά γενική ομολογία, το κλειστό Beetle μπορεί και συνδυάζει επιτυχημένα το σύγχρονο, το ρετρό, το δυναμικό και το χαλαρό στο αμάξωμά του κι έτσι συμβαίνει και με το ανοιχτό.

Το χαρακτηριστικό του είναι η υφασμάτινη οροφή που, σε αντίθεση με το προηγούμενο μοντέλο, δεν είναι ολοστρόγγυλη, αλλά κάνει μία γωνία στο πίσω μέρος για χρηστικούς λόγους. Σε σχέση με το κλειστό, το Cabrio έχει το ίδιο μήκος και πλάτος, ενώ είναι ελαφρώς πιο χαμηλό.

Εσωτερικό-χώροι: Στα πρότυπα του κλειστού

Το εσωτερικό του Beetle Cabrio είναι πανομοιότυπο με του κλειστού. Η σχεδίαση είναι ρετρό, τα πλαστικά είναι σκληρά, το φινίρισμα μέτριο για VW, ενώ τα χρώματα, το ντουλαπάκι και τα φωτιστικά εφέ ομορφαίνουν την ατμόσφαιρα.

Οι χώροι είναι άνετοι. Η πρόσβαση πίσω είναι εύκολη και η ορατότητα καλή, εκτός από τα 3/4 πίσω, που η οροφή αφήνει πολλά πράγματα να εννοηθούν.

Οδική συμπεριφορά: Για τους λάτρεις του cruising

Το αυτοκίνητο είναι άνετο και ασφαλές όταν οδηγείται χαλαρά, δεν θα πει όχι και όταν ανέβουν οι ρυθμοί, αλλά από εκεί και πέρα, το πλαίσιο θέτει κάποιους περιορισμούς.

Αυτό είναι κάτι που ο μέσος οδηγός θα το καταλάβει από το κούνημα στον εσωτερικό καθρέπτη και τους τριγμούς στις πόρτες. Και αυτό μόνο με κατεβασμένη την οροφή.

Κινητήρας: Νέα ήθη

Ο κινητήρας του νέου Beetle Cabrio έχει ξεφύγει από τα παλιά του πρότυπα, καθώς ούτε boxer είναι, ούτε 1.800άρης turbo, αλλά ένας φιλικός, «πράσινος» και αρκετά αποδοτικός 1,2 TSI με 105 ίππους.

Το γεγονός ότι έχει να κινήσει κάτι λιγότερο από 1,5 τόνο, φαίνεται στις επιδόσεις αλλά και στην «τσιμπημένη» κατανάλωση.

Πηγή: autotriti.gr