Με την ζέστη να κάνει αισθητή την παρουσία της τα 31 πληρώματα που βρέθηκαν στην φημισμένη διαδρομή Μπράλος – Σκαμνός, πρόσφεραν στους λίγους θεατές σπουδαίο θέαμα και ωραίες μάχες, με τελικούς νικητές τους Καμπύλη – Σταμέλο (Skoda S2000).
Ο αγώνας που διεξήχθη το Σάββατο 15 Ιουνίου διοργανώθηκε από το Αθλητικό Σωματείο «Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Λαμίας» (Α.Λ.Α.Λ.) και αποτέλεσε τον 2ο γύρο του Κυπέλλου Ασφάλτινων Ράλι Νοτίου Ελλάδος.
Η πασίγνωστη ειδική διαδρομή Μπράλος–Σκαμνός προσέλκυσε το ενδιαφέρον 31 πληρώματων που βρέθηκαν στην εκκίνηση του αγώνα, που αποδείχθηκε πιο δύσκολος από όσο περίμεναν οι περισσότεροι. Ο λόγος ήταν ο καιρός, αφού οι υψηλές θερμοκρασίες έκαναν την επιλογή των ελαστικών σπαζοκεφαλιά δυσκολεύοντας τις προσπάθειες των συμμετεχόντων.
Νικητές του αγώνα αναδείχθηκαν οι Καμπύλης Παναγιώτης – Σταμέλος Σταύρος (Skoda S2000), οι οποίοι έκαναν την κατάλληλη επιλογή ελαστικών, σημειώνοντας τον ταχύτερο χρόνο και στα δύο περάσματα της Ειδικής Διαδρομής εξασφαλίζοντας μια διαφορά ασφαλείας.
Στη δεύτερη θέση, ολοκλήρωσαν την προσπάθειά τους οι ταχύτατοι Αυγερόπουλος Χρήστος – Γιαβάσης Στράτος (Peugeot 106 S 16), οι οποίοι διατήρησαν σταθερό ρυθμό και κατάφεραν να κερδίσουν τα δυνατότερα αυτοκίνητα που υπήρχαν στον αγώνα κάνοντας την έκπληξη.
Στο τρίτο σκαλί του βάθρου βρέθηκαν οι Σταφυλοπάτης Αντώνιος –Βεργοζήσης Αποστόλης (Mitsubishi EVO VI), οι οποίοι κατάφεραν να σημειώσουν ταχύτατους χρόνους παρά τα μικρά προβλήματα που αντιμετώπισαν. Στην τέταρτη θέση βρέθηκαν οι «Αμερικάνος» – Κοντός Νικόλαος (Mitsubishi EVO IX), οι οποίοι έκαναν συνετό αγώνα και κατάφεραν να κινηθούν σε αξιόλογα επίπεδα από θέμα χρόνων. Την πεντάδα συμπλήρωσαν οι Μπαξεβανάκης Παύλος – Κορίνθιος Γρηγόρης (Honda Civic Type R EP3).
Mεγάλοι νικητές στην Κατηγορία F2 και πρώτοι στην C5 / A6, οι Αυγερόπουλος Χρήστος – Γιαβάσης Στράτος (Peugeot 106 S 16), έδειξαν από την αρχή τις προθέσεις τους και κατάφεραν να επικρατήσουν κάνοντας μεγάλη διαφορά από τους διώκτες τους από το πρώτο πέρσασμα. Οι Μπαξεβανάκης Παύλος – Κορίνθιος Γρηγόρης (Honda Civic Type R EP3), αρκέστηκαν στην δεύτερη θέση και την πρώτη θέση στην C3 / A7. Στην τρίτη θέση και πρώτοι στην C4 / E10, με διαφορα μόλις 4 δευτερολέπτων πίσω τους, τερμάτισαν οι Γάτσος Βασίλης – Αμαραντίδου Μαρία (Citroen Saxo VTS), κλείνοντας την τριάδα. Νικητές της C6 / N2 ήταν οι Μιχαήλ Σταμάτης – Μπαλωτής Διανέλος (Peugeot 106 S 16).
Στην κατηγορία των Ιστορικών πρώτοι αναδείχθηκαν οι Μυλωνάς Κωνσταντίνος – Αντωνούσος Γιάννης με την προσεγμένη Toyota Corolla KE30, με δεύτερους τους Καλογερόπουλο Αθανάσιο – Ψαρράκου Φωτεινή με το πολύ όμορφο Renault GT Turbo. Την τριάδα συμπλήρωσαν οι δύο σπουδαία ονόματα των Ελληνικών αγώνων οι Γεμενής Αναστάσιος – Κέπετζης Ιωάννης με την Toyota Corolla KE 30, δείχνοντας πως η ηλικία δεν παίζει κανένα ρόλο.
Στις κυριότερες εγκαταλείψεις του αγώνα, συγκαταλέγονται αυτές των Ζακχαίου Νικολάου – Δενδρινού Κωνσταντίνου (Honda Civic Type R EP3), των Διαμαντή Δημητρίου – Μασιάλα Ανδρέα (Toyota Corolla AE 86), και Σουλάνη Ιωάννη – Καϊπαλέξη Γεώργιου (Suzuki Swift).
Ο καιρός επηρέασε σε μεγάλο βαθμό και την προσέλευση των θεατών, ενώ η Τοπική κοινωνία στήριξε εμπράκτως τον αγώνα αφού τόσο ο Δήμος Λαμιέων, όσο και η Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδος και το Επιμελητήριο Φθιώτιδας βρέθηκαν δίπλα στην Οργανωτική Επιτροπή.
Νίκος Τσάδαρης